مک لارن های آینده به شدت از F1 الهام خواهند گرفت


با توجه به اینکه مک لارن صاحب مالک جدیدی می شود، این سازنده ابرخودرو آماده پیش نمایش زبان طراحی آینده خود است. تصویر تیزر تنها در کنار تخته سنگی از طرح‌های جالب، اینطور به نظر می‌رسد که ظاهر جدید از استایل فعلی شرکت دور نخواهد شد و خودروساز از فلسفه طراحی جدید تقریباً از همه جنبه‌های گذشته خود – از جمله فرمول 1 – الهام گرفته است. ، مسابقه Can-Am و البته خودروی جاده ای نمادین F1.

چهره مدل های آینده مک لارن همچنان دارای دماغه پایین و دو عنصر متقارن متمایز خواهد بود. 750S جدید نمونه‌ای عالی از این موضوع با واحد ورودی هوا/چراغ جلویی یکپارچه‌اش است، اما این شرکت به طور مشخص نمی‌گوید که این مدل در مدل‌های نسل بعدی خود چگونه خواهد بود.

مک لارن F1 LM
مک لارن F1

نمای جانبی در تیزر طراحی واضح تر و مشخص تر از 750S در طرح ها به نظر می رسد. پیچ خوردگی رو به پایین در در عمیق‌تر است و برآمدگی گلگیر جلو را مشخص‌تر می‌کند، در حالی که سقف صاف‌تر است و به آرامی به عرشه عقب می‌ریزد.

برآمدگی بلند عقب، قسمت پشتی باز و باز را که در خط خودروهای فعلی آن رایج است، می پوشاند که به دفع گرما کمک می کند. مدل‌های آینده مک‌لارن عرض و ارتفاع کمتر سواری خود را با عناصر طراحی افقی برجسته می‌کنند – به دیفیوزرها و سایر قطعات هوازی فکر کنید.

این خودروساز همچنین فلسفه طراحی جدید خود را در کابین خود اعمال خواهد کرد. آن‌ها کابین‌های «پیچیده‌شده» را بدون به خطر انداختن احساس فضایی که سطوح مقعر را در فضای داخلی ادغام می‌کند، ارائه می‌کنند.

دی ان ای طراحی مک لارن

هفته گذشته، شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین، صندوق سرمایه گذاری مستقل کشور، مالکیت کامل گروه مک لارن را به دست گرفت که به این خودروساز کمک می کند تا در محصولات و فناوری های جدید سرمایه گذاری کند. مک لارن در چند سال گذشته با مشکلات مالی روبرو بوده است، اما رهبری جدید به اصلاح مسیر کمک می کند.

هایپرکار جدید آن اواخر امسال عرضه می‌شود که طبق گزارش‌ها، بیش از 1000 اسب بخار قدرت را از یک V8 هیبریدی پلاگین خواهد داشت. احتمالاً از این زبان طراحی جدید استفاده خواهد کرد.



منبع