عکس‌های جاسوسی جدید مرسدس بنز GLA، طراحی مجدد متوازن کراس اوور را به تصویر می‌کشد

تصاویر جاسوسی ماشین را در اطراف پیست مسابقه نوربرگ رینگ و در نزدیکی تاسیسات شرکت اشتوتگارت به تصویر می کشد. برخلاف عکس‌های اخیر که دو نوع AMG را ثبت کرده‌اند، عکس‌های جدید مدل پایه را نشان می‌دهند. این کراس اوور استتار بسیار کمی دارد و تغییرات ظاهری جزئی در نمای جلو و عقب را پنهان می‌کند.

مانند GLA پایه، نسخه های AMG نیز تغییرات جزئی در جلو و عقب را دریافت خواهند کرد. این دو نسبت به نسخه معمولی اسپرت‌تر خواهند بود، با نمای جلویی منحصر به فرد و سایر ویژگی‌ها. ما هنوز فضای داخلی GLA را بررسی نکرده ایم، بنابراین مشخص نیست که مرسدس چقدر از آن را به روز می کند.

عکس های جاسوسی جدید مرسدس بنز GLA

نسل دوم GLA برای مدل سال 2021 وارد ایالات متحده شد، بنابراین انتظار نداریم این کراس اوور تازه‌سازی شده به این زودی رونمایی شود. مرسدس نگفته است که چه زمانی می تواند آن را فاش کند، برخی شایعات حاکی از معرفی سال 2024 برای مدل سال 2025 هستند. بیش از یک سال دیگر باقی مانده است و مرسدس معمولاً معرفی نسخه های داغ تر را تا زمانی پس از عرضه مدل پایه به تعویق می اندازد.



منبع

قسمت جلویی باید دارای طراحی اصلاح شده چراغ جلو، سپر اصلاح شده و جلوپنجره متمایزتر باشد. کامو تغییرات سپر پایینی را پنهان می کند، اما برخی از سبک های جدید باید در زیر آن وجود داشته باشد. قسمت عقب خودرو حتی کمتر از استتار استفاده می کند و چراغ های عقب و بخشی از دریچه را پنهان می کند. در اینجا هیچ تغییر قابل توجهی وجود نخواهد داشت، زیرا خودرو دارای طراحی اصلاح شده چراغ عقب است.

همان رویکرد محفوظ برای طراحی مجدد نمای بیرونی احتمالاً به پیشرانه ها نشت خواهد کرد. ما انتظار هیچ تغییری را نداریم، زیرا موتورهای فعلی به مدل بازطراحی شده از جمله AMG منتقل می شوند. ما قبلاً این گونه‌ها را مشاهده کرده‌ایم که انتظار می‌رود GLA 45 همان 416 اسب بخار قدرت (310 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور را تولید کند. GLA 35 302 اسب بخار (222 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.