فورد تورنئو سفارشی با نسخه الکتریکی با برد 230 مایل معرفی شد

Tourneo جدید با ویژگی‌های موجود مانند سقف شیشه‌ای پانوراما و استریو B&O با 14 بلندگو، به سرنشینان اجازه می‌دهد با آسایش سفر کنند. مشتریان می توانند یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 13 اینچی با نرم افزار Sync 4 و یک دسته ابزار دیجیتال دریافت کنند.



منبع

جدیدترین تورنئو از معماری جدیدی بهره می برد که به ون ارتفاع طبقه کمتری می دهد. به گفته فورد، در حال حاضر یک سیستم تعلیق مستقل در عقب استاندارد نیز وجود دارد که سواری و هندلینگ بهتری را ارائه می دهد. خریداران می توانند فاصله بین دو محور استاندارد و بلند را انتخاب کنند. همچنین تریم‌های مختلفی مانند Active، اسپورت پر زرق و برق و تیتانیوم X با ظاهری مقاوم وجود دارد.

E-Tourneo با 11 کیلووات AC و 125 کیلووات در هنگام شارژ سریع DC شارژ می شود. فورد تخمین می زند که یک شارژر سریع می تواند ظرف 41 دقیقه ظرفیت ون را از 15 به 80 درصد برساند یا تنها در 5 دقیقه 23 مایل (38 کیلومتر) را جبران کند.

در داخل، همه Tourneo بدون در نظر گرفتن طول فاصله بین دو محور، دارای سه ردیف صندلی هستند. مدل برقی آن برای 8 نفر جا دارد و ون با سایر پیشرانه ها برای 9 سرنشین مناسب است.

E-Tourneo نسخه جدید و الکتریکی این ون است. باتری آن دارای ظرفیت قابل استفاده 74 کیلووات ساعت است که برد تخمینی 230 مایل (370 کیلومتر) را فراهم می کند. موتور الکتریکی 215 اسب بخار (160 کیلووات) قدرت تولید می کند.

ون برقی نیز می تواند به مردم کمک کند تا کار را انجام دهند. فناوری Pro Power Onboard توان 2.3 کیلووات را ارائه می دهد. برای مقایسه، پیکاپ برقی فورد F-150 لایتنینگ تا 9.6 کیلو وات را تامین می کند. به علاوه، E-Tourneo Custom می تواند تا 4409 پوند (2000 کیلوگرم) را یدک بکشد.

فورد E-Tourneo Titanium مجموعه جدید ون های فورد تورنئو با مجموعه ای شامل یک پیشرانه کاملاً الکتریکی، علاوه بر گزینه های PHEV و دیزلی وارد اروپا می شود. تحویل در اواسط سال 2023 آغاز می شود.

دیگر گزینه پیشرانه برقی تورنو، یک پلاگین هیبریدی است که ترکیبی از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر در چرخه اتکینسون و یک موتور الکتریکی است. باتری 11.8 کیلووات ساعتی محدوده رانندگی الکتریکی تخمینی 31 مایل (50 کیلومتر) را ارائه می دهد.