بسته پورشه 911 سافاری پایان سفر حماسی 6800 مایلی آمریکای جنوبی

پورشه 911 یک خودروی اسپرت فوق العاده است، اما شما می توانید سایر امکانات را باز کنید. چند ارتقا می تواند نماد کم فروغ را به یک فوق ستاره خارج از جاده تبدیل کند. پورشه و تیونرهای افترمارکت سال هاست که 911 را به این شکل تغییر داده اند. چندین نمونه از خودروسازی Kalmar با تکمیل یک سفر 6835 مایلی (11000 کیلومتری) طاقت فرسا در سراسر قاره آمریکای جنوبی توانایی خود را نشان دادند.

دو پورشه 911 آفرود چندین ارتقاء دیگر فراتر از پیشرانه دریافت می کنند. از جمله این موارد می توان به محافظت از زیر بدنه، رول کیج، سیستم تعلیق بهبود یافته با کمک فنرهای بلند شده، چرخ های منحصر به فرد و موارد دیگر اشاره کرد. ارتقاء کاین در دو نوع ارائه می شود – Kalmar CS و CS-R. KA همچنین سطح بالایی از شخصی‌سازی را با هر مدل ارائه می‌کند و به مشتری امکان می‌دهد پورشه 911 کامل خود را بسازد.

38 عکس ها



منبع

این سفر آنها را به ماچو پیچو، دریاچه تیتیکاکا، صحرای آتاکاما و منطقه نمکی Uyuni – بزرگترین دشت‌های جهان – برد. آنها همچنین بخش هایی از بزرگراه پان آمریکایی را در سفر خود به جنوب رانندگی کردند. این سفر بخشی از رالی Trans-Andes Kalmar Beyond Adventure بود که تیم های خصوصی را سازماندهی کرد. این شرکت خواهر خودروسازی Kalmar است که سری 911 964 و 993 را آماده کرده است. همچنین آنها را برای مشتریان می سازد.

این سفر 39 روزه از لیما، پرو آغاز شد و در اوشوآیا، آرژانتین، نقطه جنوبی این قاره به پایان رسید. در طول سفر، اتومبیل‌ها و خدمه‌شان، به همراه چند کراس اوور کاین، برخی از شگفت‌انگیزترین شگفتی‌های طبیعی آمریکای جنوبی و خشن‌ترین محیط‌های خارج از جاده را تجربه کردند.