فولکس واگن ID.Buzz GTX با کارایی بالا خود را در 21 مارس معرفی خواهد کرد.


فولکس واگن روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد یک خودروی پرفورمنس جدید را در طی کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود که در 21 مارس برگزار می شود، معرفی کند. این شرکت تصویری تیزر در لینکدین در کنار اعلامیه ای منتشر کرد که نمای چراغ جلو یک ون الکتریکی ID.Buzz را نشان می دهد که نسخه ای با عملکرد بالا را نشان می دهد. کمتر از یک ماه دیگر جابجایی مردم فولکس‌واگن باقی مانده است.

ID.Buzz GTX که برای تولید در ابتدای سال 2023 تایید شده است، به دیگر محصولات خودروهای برقی اسپرت این شرکت، ID.3 GTX و ID.7 GTX Tourer، در لیست رو به رشد خودروهای با کارایی بالا و آلایندگی صفر فولکس واگن ملحق خواهد شد.

فولکس واگن در مورد جزئیات مربوط به ID.Buzz GTX علاقه مند بوده و تنها می گوید که به لطف سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره، خروجی ID.7 GTX، 335 اسب بخار قدرت خواهد داشت. ما انتظار ارتقاءهای دیگری را نیز داریم، مانند سیستم تعلیق سفت تر، ترمزهای بهتر، چرخ های بزرگتر و فضای داخلی اسپرت تر.

تصویر تیزر فولکس واگن با عکس رو به رو از چراغ های جلو id.buzz

ID.Buzz GTX ماه هاست که در رادار ما قرار دارد. یک قاطر آزمایشی کاملا سفید که گفته می شود نمونه اولیه این خودرو است، تابستان گذشته توسط عکاسان جاسوس ما در جاده مشاهده شد. اندکی پس از آن، در طی یک جلسه استخر تست صنعت، در حال دویدن در نوربرگ رینگ گرفتار شد. بنابراین زمان این فاش شدن منطقی است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا فولکس واگن قصد دارد این نوع ID.Buzz را با عملکرد بالا به ایالات متحده بیاورد یا خیر. نه ID.3 GTX و نه ID.7 GTX tourer برای مصرف ایالات متحده در نظر گرفته شده اند، و ID.Buzz معمولی هنوز حتی در ایالات متحده به فروش نرسیده است. علاوه بر این، GTI الکتریکی فولکس واگن هنوز برای ایالات متحده چراغ سبز نشده است. با کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی، یک ون خودروی برقی اسپرت محصولی بسیار خاص به نظر می رسد که ممکن است تقاضای مورد انتظار فولکس واگن را تداعی نکند. در هر صورت، ما دوست داریم یکی از آنها را امتحان کنیم.



منبع