فورد یک کیت سوپرشارژر 810 اسب بخاری موستانگ را به قیمت 10000 دلار به شما می فروشد


فورد یک کیت سوپرشارژر جدید را برای موستانگ 2024 در نمایشگاه SEMA سال گذشته در ماه نوامبر به نمایش گذاشت و قول داد که این ارتقا قدرت خروجی خودروی پونی را به بیش از 800 اسب بخار برساند. بیضی آبی اطلاعات مهمی مانند قیمت و گشتاور را در آن زمان حذف کرد، اما اکنون ما همه جزئیات را می دانیم.

فورد پرفورمنس اکنون کیت سوپرشارژر دو پیچ را در وب سایت خود فهرست می کند و می گوید که موتور 5.0 لیتری V-8 این برند را با تنها 9995 دلار به 810 اسب بخار می رساند. این با Mustang GT و Dark Horse سازگار است … اما فقط اگر خارج از کالیفرنیا زندگی می کنید.

فورد فقط سوپرشارژر را برای استفاده در 49 ایالت دیگر تایید می کند. با توجه به لیست محصول، این قطعه “دارای تاییدیه استفاده در کالیفرنیا نیست” و “قانونی نمی توان آن را ثبت کرد یا در وسایل نقلیه استفاده کرد” در ایالت. ما فرض می کنیم که این به لطف قوانین شدید انتشار گازهای گلخانه ای ایالت است.

سوپرشارژر که با مشارکت ویپل ساخته شده است، گشتاور موتور را به 615 پوند فوت می رساند. این کیت در موستانگ ها بدون سیستم اگزوز فعال 10 اسب بخار کمتر تولید می کند که هنوز هم بسیار بیشتر از موجودی است. GT 2024 حداکثر 486 اسب بخار قدرت و 418 پوند فوت گشتاور را از کارخانه تولید می کند، در حالی که Dark Horse 500 اسب بخار قدرت و 418 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

این کیت شامل سوپرشارژر 3 لیتری Gen 6، بدنه دریچه گاز 92 میلی متری، اینترکولر دو گذر، انژکتورهای سوخت پورت GT500، شمع های ارتقا یافته و کالیبراسیون انحصاری فورد پرفورمنس است. به سوخت اکتان 91+ نیاز دارد و دارای گارانتی سه ساله 36000 مایلی است. یک معامله کاملا محکم، همه چیز در نظر گرفته شده است.



منبع