قدرتمندترین مدافعی که تا کنون در اواخر سال جاری معرفی می شود


اواخر امسال، لندروور دیفندر اکتای جدید و با عملکرد بالا را عرضه خواهد کرد. این قدرتمندترین دیفندر تا کنون خواهد بود، اما ما هنوز از خروجی خاص این مدل اطلاعی نداریم. این شرکت فاش کرد که این شاسی بلند آفرود دارای یک موتور V-8 هیبریدی ملایم با توربوشارژر دوقلو خواهد بود.

دیفندر جدید می تواند موتور 5.0 لیتری V-8 518 اسب بخاری را که قبلاً در این مدل ارائه شده بود، برقی کند. با این حال، سال گذشته، لندروور فناوری هیبریدی ملایم را به V-8 4.4 لیتری توئین توربوی خود در رنج روور SV اضافه کرد و قدرت آن را به 606 اسب بخار رساند.

Land Rover Defender Octa

بدون در نظر گرفتن مشخصات پیشرانه، دیفندر با سیستم تعلیق بادی بهم پیوسته هیدرولیک 6D Dynamics همه چیز را مرتب و راحت نگه می دارد. این خودرو می‌تواند اکتا را در هنگام شتاب‌گیری، ترمزگیری و پیچیدن در جاده در وضعیت نزدیک به سطح نگه دارد. ترمز برمبو نیز خواهد داشت.

Defender Octa با نشان های الهام گرفته از الماس در داخل و خارج از سایر مدل ها متمایز خواهد شد. نشان روی پانل گرافیکی امضای خارجی دارای یک الماس مشکی براق بر روی یک دیسک تیتانیومی ماشینکاری شده و سندبلاست شده است. در داخل، عکس‌ها نشان الماس قرمز و نورانی را در پایه فرمان نشان می‌دهند.

Land Rover Defender Octa
Land Rover Defender Octa

لندرور در اواخر امسال میزبان رونمایی کامل Octa خواهد بود. همچنین خریداران علاقه مند را تشویق می کند که اگر از اولین دسته می خواهند با خرده فروش Defender خود تماس بگیرند.

تقریبا یک سال پیش، جگوار لندرور یک تغییر نام تجاری بزرگ را اعلام کرد. نام خود را به JLR تغییر داد، نشان جدیدی راه اندازی کرد و اعلام کرد که Defender، Discovery و Range Rover را به برندهای متمایز تبدیل می کند. شاسی‌بلندها همچنان از نشان افتخاری لندرور استفاده می‌کنند، اما مدل‌های منحصربه‌فردی مانند Octa می‌توانند اولین شروع خوبی برای متمایز کردن برند دیفندر از برادرانش باشند.



منبع