لامبورگینی لوگوی جدیدی دارد که بسیار شبیه لوگوی قدیمی است


لامبورگینی جدیدترین خودروسازی است که هویت سازمانی خود را با معرفی لوگوی به روز شده به‌آرامی تازه‌سازی کرده است. ما گاو خشمگین اصلاح شده را نه تنها در کانال های دیجیتال این شرکت، بلکه در خودروهای واقعی نیز خواهیم دید. این احتمال وجود دارد که جایگزین هوراکان و پلاگین هیبریدی Urus اولین کسانی باشند که نشان به روز شده را در اواخر امسال دریافت می کنند.

خوب، اما دقیقا چه چیزی تغییر کرده است؟ خوب نه زیاد تایپ “لامبورگینی” اکنون کمی عریض تر از قبل شده است. سیاه و سفید رنگ های اصلی باقی می مانند – “نماد هویت واضح برند” یا به ما گفته می شود. رنگ زرد و سایه طلایی جدید به عنوان رنگ های برجسته استفاده می شود. جالب اینجاست که سازنده خودروهای عجیب و غریب ایتالیایی نیز قصد دارد از گاو نر افسانه ای بدون سپر استفاده کند اما این اتفاق فقط در وب سایت، رسانه های اجتماعی و غیره رخ می دهد.

به ما گفته می‌شود که رنگ‌های جدید ظاهری «کمترین و در عین حال جسورانه» به لوگو می‌دهند. لامبورگینی که از نظر فنی بخشی از گروه آئودی به همراه بنتلی، دوکاتی و ایتال دیزاین است، می‌گوید با تیم طراحی همکاری کرده است تا مجموعه جدیدی از نمادها را برای استفاده آنلاین ارائه کند.

تایپ به روز شده ظاهرا اشاره ای به زبان طراحی زاویه ای است که توسط دو ابرخودرو و شاسی بلند استفاده می شود. منطق به ما می گوید که نشان قدیمی نه تنها به جانشین هوراکان و شاسی بلند برقی شده، بلکه به پرچمدار Revuelto V-12 نیز می رسد. چهارمین مدل قرار است در سال 2028 به عنوان اولین خودروی برقی این برند وارد بازار شود که سال گذشته توسط کانسپت Lanzador پیش‌نمایش شد. گرند تور 2+2 یک سال بعد توسط Urus فقط الکتریکی و نسل دوم دنبال خواهد شد.

لامبورگینی بهتر از هر زمان دیگری کار می کند با در نظر گرفتن اینکه سال 2023 اولین سالی بود که تحویل آن از 10000 دستگاه فراتر رفت و به 10112 دستگاه رسید. هوراکان و اوروس فعلی تا پایان تولید فروخته شده اند، در حالی که سفارشات جدید برای Revuelto تا سال 2026 تحویل داده نمی شوند.



منبع