مرسدس به کلاس G جدید موتور دیزلی قدرتمندتری می دهد


یک G کلاس جدید وجود دارد که بسیار شبیه کلاس قبلی است. با این حال، مرسدس تغییراتی را در زیر پوسته ایجاد کرده است که اصلی‌ترین آنها یک 6 سیلندر خطی است که جایگزین V8 در G550 می‌شود. در اروپا، موتور دیزلی در حال حرکت است و حتی قدرت بیشتری دریافت می کند. با توجه به اینکه قوانین انتشار گازهای گلخانه ای در اتحادیه اروپا چقدر سختگیرانه است، شگفتی خوبی است.

اگرچه تصاویر در دسترس نیست، G400d قدیمی در حال بازنشستگی است تا جای خود را برای G450d باز کند. این موتور از تکامل موتور 3.0 لیتری شش توربودیزل خطی استفاده می کند که 362 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این به آن برتری 36 اسب بخار و 37 پوند فوت نسبت به نسل قبلی خود می دهد. علاوه بر این، دیزل جدید دارای یک سیستم هیبریدی ملایم با موتور الکتریکی است که با قدرت 20 اسب بخار و 148 پوند فوت (البته موقت) مناسب است.

در حالی که مرسدس G400d پیش از فیس لیفت 0 تا 62 مایل در ساعت را در 6.4 ثانیه می رساند، تعویض آن تنها 5.8 ثانیه طول می کشد. حداکثر سرعت بدون تغییر باقی می ماند، در 130 مایل در ساعت. این عطر و طعم نامناسب برای آمریکا از G-Wagen نمادین، حدود 140 پوند فوت گشتاور بیشتری نسبت به G550 دارد، اما 81 اسب بخار قدرت آن کاهش یافته است. G450d جدید تنها حدود نیم ثانیه در سرعت سرعت کمتر از G550 است.

مرسدس به‌روزرسانی کلاس G را به پایان نرسانده است زیرا یک نسخه کاملاً الکتریکی اواخر امسال عرضه می‌شود، احتمالاً بدون نام تجاری EQ. در چین، این آفرود ارجمند با موتور چهار سیلندر بنزینی به عنوان G350 با تنها 255 اسب بخار قدرت و 273 پوند فوت چرخش به فروش می رسد. به نظر نمی‌رسد نسخه هیبریدی پلاگین در دستور کار قرار گیرد، حتی اگر بیشتر مدل‌های دیگر مرسدس بنز را می‌توان با تنظیمات PHEV داشت.



منبع