فورد بسته ظاهری شصتمین سالگرد موستانگ را با نشان‌های قدیمی معرفی کرد


17 آوریل 1964 روزی است که اکثر طرفداران موستانگ با آن آشنا هستند. این زمانی بود که فورد ماشین پونی جدید خود را برای اولین بار در نمایشگاه جهانی نیویورک به دنیا نشان داد و ریاضیات پایه به ما می گوید سال 2024 شصتمین سالگرد این رویداد است. فورد واقعاً به دلیلی برای ایجاد یک بسته ویژه موستانگ نیاز ندارد، اما تا آنجا که دلایل وجود دارد، تولد 60 سالگی تولد بسیار خوبی است.

به همین دلیل است که فورد در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال شرکت می کند. نه، این بسته به طور رسمی فاش نشده است – که در 17 آوریل ارائه می شود. اما اعلام رسمی و تصاویر تیزر از محل نمایشگاه به ما می رسد تا حال و هوای یکپارچهسازی با سیستمعامل نیویورک را حفظ کنیم. در مورد آن، تصاویر تیزر در حال حاضر فقط نشان هایی با مضمون یکپارچهسازی با سیستمعامل را نشان می دهند، و بله، ما قبل از ارسال فقط برای اطمینان، آنها را در فتوشاپ بهبود دادیم. ما نشان‌های 5.0 و GT را روی پس‌زمینه قرمز راه راه، همراه با رندرهایی از سبک شورون داریم. 60 سال نشانی که احتمالاً خودروهای خاص را تزئین می کند.

تیزر شصتمین سالگرد فورد موستانگ
تیزر شصتمین سالگرد فورد موستانگ

در حال حاضر، این تمام چیزی است که فورد مایل است به اشتراک بگذارد. این به طور خاص یک نامیده می شود ظاهر با این حال، بنابراین می توان تصور کرد که قدرت 480 اسب بخاری GT (486 با ارتقاء اگزوز) 5.0 لیتری V-8 ثابت باقی بماند. جزئیات در طول یک رویداد ویژه به میزبانی فورد در شارلوت موتور اسپیدوی در کارولینای شمالی، جایی که دارندگان و طرفداران موستانگ می‌توانند برای شرکت در این بازی ثبت نام کنند، اعلام خواهد شد. فورد وعده تجربه‌های پیست، مسابقات دریفت، تعداد زیادی از رانندگان مسابقه‌ای ویژه موستانگ‌ها و فورد پرفورمنس را در اختیار دارد و اولین نگاه ویژه به بسته ظاهری شصتمین سالگرد.

این اعلام در حالی منتشر می شود که فورد فاش می کند موستانگ عنوان خود را به عنوان پرفروش ترین خودروی اسپورت جهان در سال 2023 حفظ کرده است.

جف مارنتیک، مدیر کل کامیون، خانواده و علاقه مندان فورد گفت: «در حالی که شصتمین سالگرد موستانگ را جشن می گیریم، همان شور و هیجان در نسل هفتم موستانگ ما که اکنون به مشتریان در 85 بازار در سراسر جهان می رود ادامه دارد. وسايل نقليه.



منبع