مزایده خودرو ایران سایت مزایده خودرو در ایران با بیش از 10 هزار آگهی خو | alfaromeoblog

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش ۱ میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد. این پیکاپ کوچک شهری در سال ۱۳۹۳ در بازار عرضه شد و رقیب سرسختی برای وانت باردو و وانت آریسان به حساب می‌آید چرا که علاوه بر قیمت به صرفه، مصرف سوخت پایینی داشته و لوازم یدکی آن به وفور یافت می‌شود. پراید وانت با نام کارا نیز در بازار شناخته می‌شود و دارای محفظه بار مناسب جهت حمل و نقل و باربری است. مشخصات فنی و ظاهر این دو مدل تقریبا مشابه است و تنها تفاوت آنها در بخش ظاهری که شامل صندوق عقب می‌شود می‌باشد. در واقع صبا و نسیم دو مدل اولیه پراید در ایران بود که در همان سال های اولیه محبوبیت بسیاری را از آن خود کردند. برای حذف پراید از خط تولید یا بالا بردن استانداردهای این خودرو تدابیر زیادی اندیشیده شد اما هیچ کدام نتوانست به راهکاری کاربردی و عملی تبدیل شود.

  • ‏‏تجربه رانندگی و ماشین سواری با پراید 132، هاچ بک، سایپا 141، پراید وانت 151، سایپا 111 و…
  • پراید نسبت به سمند ،۴۰۵,پارس،استهلاکش خیلی کمتره،اگه مواظبش باشید فقط خرج های مصرفیش میمونه.واسه قشر ضعیف عالیه.به نظرم هرکی پول داره فقط ماشین خارجی بخره.
  • پراید برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در ایران در دو نوع پراید سدان با نام صبا و پراید هاچ بک با نام نسیم در بازار تولید و عرضه شد.
  • در این بخش از مقاله راهنمای جعبه فیوز پراید، به یکی از پرتکرارترین سوالات شما عزیزان پرداخته‌ایم.
  • فیوزها که در جعبه فیوز پراید تعبیه شده‌اند، در اثر اضافه‌ جریان عمل کرده و در اصطلاح می‌سوزند؛ لذا باید تعویض شوند.

این مدل اولیه هیچ امکانات و تجهیزاتی ندارد و به دلیل اجباری نبودن استاندارد ایربگ در آن زمان، فاقد این آپشن است. نمای جانبی و درها به همان شکلی که در پراید صبا بود، باقی مانده است. فضای داخلی با توجه به‌اندازه کوچک کلی این خودرو چندان زیاد نیست اما به دلیل اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد. داشبورد و کنسول میانی پراید طراحی ساده و مطابق با انواع دیگر پراید را دارد. داشبورد پرایدهای ۱۱۱ که اخیراً تولید می‌شوند تغییریافته و با عنوان داشبورد جدید عرضه می‌شود.

طراحی کابین پراید

این هاچ بک در نمای جلویی و کابین خودرو دقیقا مشابه صبا است اما در بخش صندوق و چراغ های عقبی متفاوت است. “پراید ۱۴۱” نیز از دیگر اعضای خانواده پراید مجله خبری خودرو آلفا رومئو است که در سال ۱۳۸۹ وارد بازار شد. این خودرو در واقع نسخه لیفت بک پراید صبا و ۱۳۱ است (لیفت بک خودروهایی هستند که بین سدان و هاچ بک قرار می‌گیرند).

فروش اقساطی چانگان یونی تی

خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. من پراید مدل ۸۹ دارم ۶۰۰ هزارتا کار کرده نه یکذره آب کم میکنه نه روغن هنوز موتورش آچار نشده خدا شاهده. قبلش هم ی پراید ۸۲ داشتم اونم عالی بود موتورش فقط مصرف اش بالا بود چون کاربرات بود. سلام….ب نظر من پراید خودروی خوبیه هیچ مشکلی نداره شما علکی میگید…والا از پژوه و سمند خیلی بهتره.‌..پژوه …سمند داشتم واقعا اذیت کردن ……فقط پراید …. در همه جای دنیا معمولا تیپ‌های مختلف چیزهای زیادی دارند، اما در ایران یک تیپ بالاتر ممکن است چیز خاصی نداشته باشد.

پراید،131،TL مدل 94

درضمن فیلو بهت این امکان رو میده که با آپلود ویدیو، درآمد آنلاین خیلی خوب داشته باشی. این کارهارو خودتون با ۵ میلیون هزینه می تونین انجام بدین ولی چون بدنه و شاسی ضعیفه من توصیه نمی کنم. تندر،سمند، یا حتی تیبا چونکه عمو من یک بار افتاد تو دره خودش سالم موند خود ماشین درب و سقفش آسیب دیده بود.

http://3dprintingindustry.ir