کامیون 1500 اسب بخاری Chevy تقریباً به آئودی می رسد و در مسابقه وحشی درگ آتش می گیرد


آخرین این در مقابل آن ویدیوی مسابقه درگ از Hoonigan دارای درام، اکشن، تماس‌های نزدیک و آتش است. این یک صحنه عاشقانه به دور از سریال جدید نتفلیکس است، با این تفاوت که این رویارویی حماسی با همه زنده و سالم به پایان می رسد.

در یک گوشه، بتو اوندگاس را داریم که در حال رانندگی یک شورلت سیلورادو 2002، یا بهتر است بگوییم، یک ماشین مسابقه ای که شبیه یک سیلورادو است. تخت از جنس استیل است، اما بقیه قسمت های بدنه آن فایبرگلاس است. روی میله‌های نردبان سوار می‌شود و داخل آن صندلی، شیفتر، رول‌بار، فرمان و چیزهای دیگر را نمی‌بینید. در زیر کاپوت، یک موتور 5.3 لیتری V-8 توربوشارژ دوقلو خواهید دید که حدود 1500 اسب بخار قدرت دارد و هر چهار چرخ را به حرکت در می آورد.

بازیکن دیگر الکس سوتو است که با آئودی R8 مدل 2018 رانندگی می کند. این خودرو به اندازه کامیون رادیکال به نظر نمی رسد، اما V10 5.2 لیتری ماساژ داده شده تا 1200 اسب بخار قدرت تولید کند. این نیرو همچنین از طریق سیستم AWD R8 به هر چهار چرخ منتقل می شود که توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اصلاح شده مدیریت می شود. در مقایسه با Chevy، قدرت آن کمی کمتر است. اما 200 پوند سبک تر است. روی کاغذ، این باید یک مسابقه خوب باشد.

مطمئناً اینطور است، اگرچه نه به دلایلی که شما انتظار دارید. در اولین مسابقه هدآپ، کامیون در سرتاسر مکان می‌لغزد، اگرچه Ondgas این کار را آسان می‌کند. او با وجود تکان دادن مداوم چرخ برای صاف نگه داشتن آن، هرگز بلند نمی‌شود و شجاعت او با یک برد متقاعد کننده نتیجه می‌دهد.

اینجاست که همه چیز واقعاً ناقص می شود. در مسابقه دوم، آئودی با برتری خط استارت دو خودرو همراه بود و سوتو در این مسابقه موفق شد. او بلند می شود، اوندگاس به دنبال آن می رود، و سپس مسابقه درگ تبدیل به یک نمایشگاه دریفت می شود. سیلورادو هنگام عبور از خط مرکزی باند به شکل سنجاب و سپس به پهلو می شود. در این مرحله، اوندگاس در لاین آئودی است و به سرعت بسته می شود، اما هنوز بلند نمی شود. او تصحیح می کند، برخی دیگر را تصحیح می کند، از R8 عبور می کند و دوباره برنده می شود. این مهارت واقعی در نمایش است.

مسابقه آتش را بکشید

سیلورادو پس از استراحت، شروع به نشت مایع گیربکس می‌کند، به لوله‌های اگزوز داغ برخورد کرده و در آتش می‌سوزد. Ondgas به سرعت می پرد و آتش را قبل از هر گونه آسیب قابل توجهی خاموش می کند و روز را با یک پیروزی قاطع در مسابقه درگ و یک کامیون کاربردی به پایان می رساند. یک برد-برد در کتاب ما.



منبع