معرفی بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در دبی

یکی از چالش هایی که گردشگران به هنگام سفر به شهر دبی با آن مواجه اند، نحوه رفت و آمد و تردد در سطح شهر دبی و جهت بازدید از مراکز تفریحی می باشد. در این مطلب با معرفی بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در دبی، به شما کمک خواهیم کرد تا دیگر مشکلی بابت هزینه بالای تاکسی ها یا تلف کردن وقت جهت رفت و آمد با اتوبوس و مترو نداشته باشید. پس اگر قصد سفری راحت و بدون دغدغه در شهر دبی را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید.

معرفی بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در دبی

با بهترین شرکت های اجاره خودرو در دبی آشنا شوید

همان طور که پیش از این گفته شد، حمل و نقل با تاکسی، مترو و اتوبوس، معضلات خاصی از قبیل اتلاف وقت، هزینه گزاف، سردرگمی و خستگی را به همراه خواهد داشت که به کمک اجاره ماشین در این شهر، علاوه بر کاهش هزینه های سفر به دبی، می توانید از رانندگی با خودروی مورد علاقه خود در این شهر لذت ببرید. در ادامه لیستی از بهترین شرکت های بین المللی اجاره ماشین در دبی را ارائه داده ایم تا با آسودگی خاطر اقدام به رنت خودرو در این شهر بلند آوازه نمایید.

  • دبی دیسکانت
  • Hertz
  • Thrifty
  • Budget
  • Six
  • Europcar

شرکت دبی دیسکانت

یکی از بهترین شرکت های معتبر ایرانی جهت اجاره خودرو در دبی، دبی دیسکانت می باشد که امکان رنت انواع خودرو از خودروهای لاکچری و گران قیمت گرفته تا خودروهای ارزان و اقتصادی را برای گردشگران عزیز مهیا کرده است و با هدف کاهش هزینه سفر به دبی و سپری کردن سفری آسان و بدون دغدغه به گردشگران خدمت رسانی می کند. پس اگر قصد سفر به شهر دبی و اجاره خودرو در مدت زمان اقامت خود را دارید، بهترین گزینه برای شما، شرکت دبی دیسکانت می باشد. از جمله مزایا و برتری این شرکت، علاوه بر قیمت های مناسب، امکان تحویل خودرو در لوکیشن مد نظر شما است. بنابراین با اجاره خودرو از این سایت حرفه ای و معتبر پیش از سفر، سفری با کیفیت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

مزایای رنت خودرو از سایت دبی دیسکانت

قطعا با خواندن این مطلب تا به این جا، متوجه مزایای رنت خودرو از شرکت دبی دیسکانت شده اید، اما در این بخش نیز به طور گسترده تری به شرح مزایای رنت خودرو از یک سایت معتبر و ایرانی خواهیم پرداخت. از آن جایی که سایت دبی دیسکانت امکان رنت خودرو علاوه بر دبی در سایر شهرهای امارات را نیز فراهم کرده است، شما می توانید با آسودگی خاطر در هر یک از شهرهای امارات نظیر ابوظبی و شارجه، خودرو مورد علاقه خود را رزرو نمایید و به راحتی از مراکز تفریحی و دیدنی این شهرها بازدید کنید.

شرایط آسان این سایت جهت اجاره خودرو، از دیگر مواردی است که شما را ترغیب به انتخاب این شرکت خواهد کرد. امکان اجاره خودرو با راننده در دبی و بدون راننده نیز در این سایت فراهم شده است تا در صورت نداشتن گواهینامه بین المللی، قادر به اجاره خودرو به همراه راننده حرفه ای باشید. با اجاره خودرو به همراه راننده، از شرکت دبی دیسکانت، دیگر نیازی به نگرانی بابت قوانین و مقررات رانندگی این شهر و پارک خودرو نمی باشد.

سایر شرکت های بین المللی اجاره خودرو در دبی

اکنون که با سایت معتبر و ایرانی دبی دیسکانت آشنا شدید، قصد داریم از دیگر شرکت های بین المللی و معتبر اجازه خودرو در دبی را معرفی کنیم. این شرکت ها به شرح زیر می باشند:

شرکت Hertz

از دیگر شرکت های اجاره خودرو در دبی و امارت، می توان به شرکت Hertz اشاره نمود که از پیشروهای اجاره خودرو در این شهر محسوب می شود و طیف وسیعی از خودروها را جهت اجاره در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده است، از خودروهای پیشرفته و نوآوران گرفته تا خودروهای اقتصادی متناسب با نیاز و بودجه شما. شما عزیزان می توانید در شهر دبی به نزدیک ترین شعبه این شرکت رفته و خودرو مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

شرکت Thrifty

شرکت Thrifty را می توان از دیگر شرکت های محبوب اجاره خودرو در دبی دانست که در سال 1989 تاسیس شده و با اجاره کوتاه مدت و بلند مدت خودروهای خود، مشکلات حمل و نقل در این شهر را برطرف کرده است. این شرکت بین المللی، هم اکنون در بیش از 77 کشور، مشغول به خدمات اجاره خودرو می باشد و خودروهای متفاوتی را جهت اجاره ارائه می دهد.

شرکت Budget

در صورتی که مایل به اجاره خودرو به صورت ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه را دارید، می توانید شرکت Budget را نیز به عنوان یکی از بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در نظر بگیرید. شایان به ذکر است که با کرایه خودرو از این شرکت، امکان سفر به سایر شهرهای امارات و حتی عمان نیز وجود دارد. همچنین این شرکت معتبر امکان اجاره خودروهای لوکس تا ارزان را نیز فراهم کرده است تا همه افراد با هر بودجه ای قادر به اجاره خودرو از این شرکت باشید.

شرکت Sixt

شرکت Sixtکه از دیگر شرکت های بین المللی اجاره خودرو در دبی می باشد، شعبه های متعددی در سطح شهر داشته و خودروهایی با مدل های متفاوت و متعدد از بهترین خودروسازان جهان را ارائه می دهد. این شرکت محبوبیت بالایی را میان طرفداران اجاره خودرو در دبی کسب کرده است.

شرکت Europcar

از بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در دبی که از سابقه طولانی در این زمینه برخوردار است، شرکت Europcar می باشد که خودروهای با کیفیتی را به گردشگران عزیز ارائه داده و امکان اجاره خودرو به صورت کوتاه مدت و ماهانه را فراهم کرده است. پس اگر برای مدت طولانی در شهر دبی اقامت دارید، این شرکت نسبت به بودجه شما، خودروهای بی نظیر و با کیفیتی را ارائه می دهد.

معرفی بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در دبی

اجاره ماشین در دبی از بهترین شرکت بین المللی، دبی دیسکانت

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو پرداختیم تا در سفر خود به دبی، خودروی مورد نظر خود را رزرو کرده و سفری متفاوت و منحصر به فرد را در این شهر تجربه نمایبد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شرکت دبی دیسکانت که یک شرکت ایرانی و معتبر در این زمینه می باشد، خدمات بی نظیری را به گردشگران ایرانی ارائه می دهد و شما عزیزان می توانید پیش از سفر، زمان و مکان تحویل خود را مشخص کرده و به محض رسیدن به این شهر، خودرو را تحویل بگیرید. در صورت مواجه شدن به هر گونه ابهام، می توانید از طریق واتساپ، تلگرام، تلفن ثابت و ایمیل، با کارشناسان این شرکت ایرانی و حرفه ای در ارتباط باشید.