معرفی و دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای کامل خودرو پراید سایپا کتابراه | alfaromeoblog

بدترین ماشین اگه بشه اسمش ماشین گذاشت، بیشتر شبیه فرغون هست، پراید. از لرزش بگیرید تا نفوذ صدا در کابین و ورود هوا، همه از موضوعاتی است که می‌توان از کابین پراید انتظار داشت. کیفیت متریال به‌کاررفته در کابین بسیار پایین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا در جای‌جای کابین از روکش استفاده کنید. بالا رفتن تیراژ پراید اما موجب شد سهم این خودرو در سوانح جاده‌ای هم افزایش پیدا کند و به‌تدریج انتقادهای بسیاری متوجه آن شد.

  • خط تولید این خودرو در سال 1987 به کره رسید و توسط شرکت کیا ، با نام کیا پراید تولید میشد تا اینکه در سال 2001 خط تولید کیا پراید به شرکت سایپا فروخته شد ادامه مطلب…
  • در آبان ماه ۱۳۹۷ وزارت صنعت به تکرار توقف تولید و از رده خارج شدن این خودرو را اعلام نمود و تاریخ آن را به تیر ماه ۱۳۹۹ موکول کرد.
  • پراید نسیم دارای ۶۳ اسب بخار قدرت و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور است اما امکانات بسیار ضعیف و ایمنی پایین این خودرو تصادفات و خسارات مالی و جانی بسیاری را برجای گذاشت.
  • اگر قصد خرید پراید اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در راستای فروش اقساطی پراید با کمترین پیش پرداخت با کارشناسان فروش ما در سپندخودرو در تماس باشید.

در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

فروش پراید مدل 87 دوگانه کارخانه

در حال حاضر این خودرو یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کرده‌اند و قصد خرید نخستین خودروی خود را دارند. پراید۱۱۱-خودرویی هاچ بک است که در واقع با تغییرات اندکی، جایگزین پراید هاچ بک شد. علاوه بر اینکه بدنه ی این خودرو تقویت شده تغییراتی در چراغ های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب نیز مشاهده میکنید. از سال 89 تاکنون این خودرو در 5 تیپ LX – SX– SL – EX و SE که آخرین تیپ این خودرو است و از نظر امکانات دارای ادامه مطلب…

ساخت پراید کامل با ۹۴ میلیون تومان در خانه

مشکل مورد نظر شما دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که حتما باید تست و چکاپ کامل انجام گردد. احتمالی که بیان نمودید بسیار زیاد است اما احتمال سوختن فیوز اصلی آن نیز بر اثر اتصال کوتاه می رود. متاسفانه هیچ راهی وجود ندارد، به جز اینکه از یک باتری نو استفاده کنید و خود را به نزدیکترین تعمیرگاه برسانید.

پراید مدل 1382

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. در میان همه تیپ‌های پراید ۱۱۱، ترمز ABS، کیسه هوا راننده و فرمان هیدرولیک جزء موارد و امکاناتی است که می‌تواند متفاوت باشد. البته با توجه به اجباری شدن ترمز ضد قفل ABS و کیسه هوا برای همه خودرو‌ها، مجله خبری خودرو آلفا رومئو قاعدتاً پراید نیز نباید از این قاعده مستثنا باشد. سیستم قفل مرکزی و ضد سرقت از دیگر امکاناتی است که پراید ۱۱۱ داراست. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. سازمان پزشکی قانونی ایران خودروهای خانواده پراید را رکورددار آمار تلفات حوادث رانندگی دانسته‌است.

http://3dprintingindustry.ir