معرفی و مشخصات کامل ام وی ام 315 هاچ بک جدید کاربلد | alfaromeoblog

این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند. طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی طراحی شده است. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است.

  • این شرکت با الگو برداری از شرکت های موفق خودروسازی در زمانی محدود به ارتقاء علمی چشمگیری دست پیدا کرده است.
  • آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد.
  • از اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد.
  • تهیه لوازم اصل و قابل اعتماد برای این برند، تضمین کننده دوام خودرو و استفاده چند ساله از آن است.
  • در نهایت امر و با توجه به تمام نکات مهمی که تشریح شد، در کنار شما هستیم تا بتوانید لوازم ام وی ام را بدون چالش‌های زیاد و با سهولت خریداری کنید.
  • قطعات یدکی اصلی حتی پس از انجام تعمیر و تعویض، عملکرد بی‌عیب و نقص خودرو را تضمین می‌کنند؛ بنابراین، شما باید ویژگی‌هایی را برای بررسی قطعات یدکی خودروتان بدانید تا هنگام تهیه آنها را در نظر گرفته و خرید موفقی داشته باشید.

سری دیگری از محصولات ام وی ام که از جمله محصولات شاسی بلند این شرکت می باشد، اتومبیل MVM x33 می باشد. این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد. رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد.

http://3dprintingindustry.ir

بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنیصورت گرفته، ام وی ام 315 هاچ بک نتایج بسیار خوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس مبدل کرده است. ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. هم‌اکنون لوازم یدکی اورجینال مورد نیازتان را سفارش دهید و همراه با ضمانت کالا در کمترین زمان تحویل بگیرد. با ورود به صفحه قیمت ام وی ام و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. قطعات یدکی اصلی حتی پس از انجام تعمیر و تعویض، عملکرد بی‌عیب و نقص خودرو را تضمین می‌کنند؛ بنابراین، شما باید ویژگی‌هایی را برای بررسی قطعات یدکی خودروتان بدانید تا هنگام تهیه آنها را در نظر گرفته و خرید موفقی داشته باشید.

شرایط فروش چری تیگو ۵ (Chery Tiggo

از این رو اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش ثبت‌نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان‌پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت‌نام به نمایندگی مدیران خودرو ۳۵۰ اطلاع‌رسانی خواهد شد. آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد. این خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد. این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد. رنج قیمت این خودرو نیز همانطوری که گفتیم، بیشتر از خودرو های قبلی بوده و رنج قیمتی در حدود ۸۴۰تا۸۵۵ میلیون تومن برای آن در نظر گرفته شده است.

ام‌وی‌ام 315 هاچبک اسپرت لاکچری، مدل ۱۳۹۶ بیرنگ

با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. مجله خبری خودرو آلفا رومئو این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

ام وی ام 315 هاچبک مدل 94