پخش زنده هیوندای سانتا کروز، توسان و کیا K4 2025 را تماشا کنید


نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 امروز برای رسانه ها آغاز می شود و هیوندای به همراه برند خواهر خود کیا در این رویداد حضور دارند تا میزبان چند نمایش مهم باشند. در حالی که وانت وانت سانتا کروز و کراس اوور توسان در اواسط چرخه رونق می گیرند، K4 یک سدان کامپکت کاملاً جدید و جایگزینی مستقیم برای فورته فعلی است.

از این سه وسیله نقلیه، این سانتا کروز است که همچنان یک راز باقی مانده است، زیرا دو خودروی دیگر قبلاً پیش نمایش شده اند. به نظر می رسد رقیب فورد ماوریک با قضاوت در تیزرها ظاهر سخت تری پیدا می کند و می توان انتظار داشبورد اصلاح شده با یک جفت صفحه نمایش 12.3 اینچی را داشت که در هیوندای های اخیر دیده می شود.

ما اولین بار توسان 2025 را در نوامبر 2023 دیدیم، زمانی که هیوندای از مدل به روز شده برای بازار کره جنوبی رونمایی کرد، قبل از اینکه در دسامبر مدل N Line را ارائه کند. جدای از برخی اصلاحات ظریف در استایل، دکمه‌های بیشتر، کنترل‌های آب و هوای جدید و انتخابگر دنده که به ستون فرمان منتقل شده است. انتظار می‌رود دریچه‌های هوای باریک‌تر، پد شارژ بی‌سیم بزرگ‌تر، و دو دستگیره چرخشی که دارای صفحه‌نمایش‌های کوچک هستند را ببینید.

تا آنجا که به کیا مربوط می شود، K4 با فورته قدیمی که جایگزین آن شده است فاصله زیادی دارد. در داخل و خارج کاملاً متفاوت به نظر می رسد، اما مشخصات فنی در هاله ای از رمز و راز پنهان شده است. ما باید بعداً امروز در جریان معرفی این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک یاد بگیریم که چه چیزی چیست. نسخه کره جنوبی هفته گذشته با فضای داخلی سبز رنگی ارائه شد که امیدواریم اینجا در ایالات متحده ببینیم.

پخش زنده هیوندای در ساعت 9:20 صبح به وقت شرقی شروع می شود در حالی که کیا 25 دقیقه بعد، در ساعت 9:45 صبح به وقت شرقی شروع می شود. هر سه خودرو باید اواخر امسال در ایالات متحده به عنوان محصولات 2025MY به فروش برسند.



منبع