پورشه مجموعه NFT 911s را در Art Basel معرفی کرد

مجموعه NFT پورشه پورشه قبلا در NFT ها فعالیت می کرد اما در دنیای هنر نه. 911 GT3 RS با پکیج Tribute to Carrera RS 314000 دلار قیمت دارد. تجهیزات اضافی شامل یک برنامه NFT است که در آن مشتریان هنگام حضور در مسیرهای مسابقه خاص و رویدادهای رسمی، نشان های دیجیتالی دریافت می کنند.

پورشه جدیدترین خودروسازی است که وارد تجارت هنری توکن غیرقابل تعویض (NFT) شده است. این خودروساز مجموعه ای از تصاویر دیجیتالی 911 را در آرت بازل در میامی، فلوریدا معرفی می کند.

دتلف فون پلاتن، یکی از اعضای هیئت اجرایی فروش و بازاریابی پورشه، گفت: «آثار هنری NFT ما را قادر می‌سازد تا درک خود را از لوکس مدرن و جایگاه برند منحصر به فرد پورشه به دنیای دیجیتال ببریم.

پورشه با هنرمند سه بعدی Patrick Vogel و استودیوی او ALT/SHIFT برای ایجاد این طرح ها شریک می شود. خریداران یک موضوع اصلی را برای ماشین خود انتخاب می کنند: سبک زندگی، عملکرد و میراث. در ژانویه 2023، این شرکت قصد دارد 7500 NFT منحصر به فرد در دسترس داشته باشد. خرید برای هر نفر به سه نفر محدود می شود. مالک می تواند ماشین را در دنیای مجازی از رندر Unreal Engine 5 مشاهده کند.