Corvette برای تبدیل شدن به برند خود در سال 2025 با چندین مدل: گزارش

6 عکس ها

پس از اینکه شورولت کوروت C8 موتور وسط را روانه بازار کرد، شایعاتی در مورد توسعه این خودروساز به یک برند فرعی تمام عیار با چندین مدل منتشر شد. در پایان سال 2019، مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز، درها را برای چنین امکانی باز گذاشت و یک فرصت جدید ماشین و راننده گزارش می گوید این ایده هنوز نمرده است. ظاهراً این خودروساز قصد دارد در سال 2025 یک برند فرعی جدید کوروت را راه اندازی کند.

اگر شورلت برند کوروت را گسترش دهد، پس از تماشای رشد برند موستانگ توسط فورد و کراس اوور چهار در Mach-E، این کار را انجام خواهد داد. موستانگ Mach-E حدود دو سال پیش به فروش رفت و فروش آن در طول سال 2022 به رشد خود ادامه داد. با این حال، جنرال موتورز احتمالاً مدل‌های جدید کوروت را گران قیمت و منحصر به فرد خواهد کرد. تمام آن فناوری جدید بهایی دارد.

ماشین و رانندهمنبع این نشریه به این نشریه گفت که این مدل‌ها با نرم‌افزار و سخت‌افزار پیشرفته، مانند اینورترهای فوق کارآمد، فرمان چهار چرخ، اجزای کوچک‌سازی شده و سایر موارد، خود را از سایر خودروهای برقی متمایز خواهند کرد. این خودروها همچنین دارای یک سیستم الکتریکی 800 ولتی با قابلیت شارژ تا 350 کیلووات، باتری های با چگالی بالا، گیربکس دو سرعته، ترمز با سیم، بردار گشتاور و سیستم خنک کننده ثبت شده خواهند بود.

به گفته این نشریه، شورولت قصد دارد دو مدل با برند کوروت را در کنار کوروت کوپه برقی عرضه کند. مدل های جدید یک “کوپه” چهار در و یک کراس اوور با عملکرد بالا خواهند بود. Motor1.com در مورد این گزارش با شورلت تماس گرفت، اما این خودروساز در مورد این گمانه زنی اظهار نظر نکرد.