کاروانا دوباره در آب داغ، این بار برای تخلفات ادعایی در میشیگان



به عنوان یک تجارت، کاروانا می‌تواند از تبلیغات استفاده کند – نه اینکه واقعاً به تبلیغات نیاز دارد، زیرا ماشین‌های فروش ماشین‌های عظیم آن قبلاً باید توجه عموم را به خود جلب کرده باشند. اما کاروانا امسال به طرز بدی تیتر خبرها شده است و این بار به دلیل تخلفات ادعایی در میشیگان است.

بر اساس گزارشی که توسط روی Detroit کلیک کنید، یک نمایندگی کاروانا در نووی اکنون برای لغو احتمالی مجوز تحت فشار است. وزارت امور خارجه میشیگان از طریق تحقیقات قبلی خود به موارد زیر پی برد:

  • عدم ارائه درخواست برای مالکیت و ثبت نام ظرف 15 روز پس از تحویل برای 112 مشتری، از زمان موافقت با تمدید آزمایشی قبلی.
  • ارتکاب اعمال متقلبانه در رابطه با فروش یا معامله در وسایل نقلیه. کارکنان کاروانا اعتراف کردند که درخواست‌های مالکیت و تمام اسناد مربوط به فروش سه خودروی فروخته شده به مشتریان را از بین برده‌اند و کاروانا خودروها را پس گرفت.
  • عدم حفظ سوابق کیلومتر شمار.
  • صدور نامناسب ثبت نام های موقت.
  • نداشتن سوابق برای بازرسی در ساعات کاری معقول یا مشخص.
  • داشتن سوابق افشای کیلومتر شمار نامناسب که افشای کیلومتر شمار از طرف خریدار امضا شده است.
  • نقض شرایط یک توافقنامه آزمایشی – 127 بار.

این شرکت مستقر در آریزونا سال گذشته مجوزش را به دلیل چندین نقض کد به حالت تعلیق درآمد. بر اساس این گزارش، این سازمان به این تخلفات اعتراف کرد و پس از پرداخت جریمه های اداری، در تاریخ 18 اردیبهشت 1390 به مدت 18 ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

با این حال، مقامات ایالتی اظهار داشتند که این شرکت توافقنامه آزمایشی خود را نقض کرده است و باعث تحقیقات دیگری در ژانویه 2022 شد که در فوریه با تمدید آزمایشی و پرداخت جریمه حل شد.

وزارت امور خارجه میشیگان به دریافت شکایات از مشتریان ادامه داد و این امر باعث شد تا این وزارت در یک جلسه اداری به دنبال لغو مجوز کاروانا باشد.

در بیانیه ای که به روی Detroit کلیک کنید، کاروانا اتهامات وزارت امور خارجه میشیگان را رد کرده و آنها را بی اساس و بی پروا خوانده است.



منبع