کرایسلر 300C 2023 همه اما در آخرین تیزر تایید شده است

در حال حاضر، مدل 300، 300S با موتور 5.7 لیتری همی V8 با قدرت 363 اسب بخار است. خواه 300C دارای موتور هلکت باشد یا موتور 6.4 لیتری، باید برای سدان طولانی مدت و فول سایز گزینه خوبی باشد. ما در غروب 13 سپتامبر، زمانی که کرایلسر مدل نسخه ویژه جدید خود را در معرض دید جهانیان قرار داد، افشای کامل را دریافت خواهیم کرد. شما می توانید تمام اقدامات را در اینجا مشاهده کنید Motor1.com.

برای شروع، هیچ چیزی در تیزرها وجود ندارد که نشان دهد Hellcat V8 قریب الوقوع است، و به نظر می رسد که چیزی ارزشمند است. استفاده از آن موتور احتمالاً مستلزم تغییراتی و تقویت بدنه 300 است و سرمایه گذاری ممکن است برای یک سدان با کارکرد محدود بسیار زیاد باشد. در همین حال، 6.4 لیتری V8 قلمروی آشنا برای 300 است، زیرا از سال 2011 تا 2015 در SRT استفاده می شد. این موتور در حال حاضر 485 اسب بخار در مدل های Dodge Charger / Challenger Scat Pack تولید می کند و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم این کار را انجام دهد. در دمای 300 درجه سانتیگراد کمتر شود.

محتوای بیشتر کرایسلر 300 و سایر چت های اتومبیل را در این قسمت دریافت کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

مگر اینکه کرایسلر قصد داشته باشد بزرگترین پیچیدگی داستان در تاریخ اتومبیل رانی را انجام دهد، می توانید انتظار داشته باشید که در اواخر این هفته در مورد بازگشت کرایسلر 300C بشنوید. این بدان معنا نیست که Pacifica Hellcat جالب (و خنده دار) نخواهد بود، اما آخرین تیزر تقریباً به همه گمانه زنی ها پایان می دهد. کرایسلر 300C برای یک بار دیگر با یک V8 جنجالی بازمی گردد.

ما قبلاً به 300C به عنوان یک احتمال اشاره کردیم، بر اساس اطلاعاتی که با یک عکس تیزر قبلی از کرایسلر انجام دادیم. آخرین عکس نیز مشابه است و نمای نزدیک از یک چرخ با کالیپر ترمز برمبو قرمز در پشت آن را نشان می دهد. اما این بار، عکس همراه است سی جالب در متن ذکر شده است.



منبع در این مرحله، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که دقیقاً آنچه را که در زیر کاپوت است مشخص کنید. با بررسی نظرات پست‌های رسانه‌های اجتماعی کرایسلر، واضح است که مردم مشتاق برخی اقدامات پرشور Hellcat هستند. موتور 6.2 لیتری تقویت شده خودروهای دوج، جیپ و رم را زیبا کرده است، بنابراین تقارن خوبی برای دیدن آن در کرایسلر وجود دارد، اگر فقط برای یک لحظه گذرا باشد. مطمئناً خارج از جدول نیست، اما استفاده از موتور 6.4 لیتری تنفس طبیعی در این مرحله محتمل تر به نظر می رسد.