مزدا RX-7 Barn Find اولین شستشو و جزئیات را در 23 سال دریافت می کند

رویه‌هایی که می‌خواهید در ویدیو ببینید غیرعادی نیستند. همه چیز با شستشوی فشار بیرونی شروع می‌شود، و سپس شستشوی دقیق‌تر با مواد شیمیایی خاص، روش میله‌های خاک رس و ترمیم و جلا دادن کامل رنگ انجام می‌شود. فضای داخلی به همان میزان مورد توجه قرار گرفت و حتی برخی از قطعات برای دسترسی بهتر به مناطق کثیف تر از هم جدا شدند.

این کلیپ تقریبا 30 دقیقه ای از WD Detailing کانال در یوتیوب و یک RX-7 مدل 1994 را به ما نشان می دهد که از سال 1999 در یک گاراژ نشسته است. داستان ماشین بسیار جالب است و ما بسیار خوشحالیم که می بینیم که توجه متخصصان جزئیات را به خود جلب می کند. صاحب ماشین آن را کاملا نو خرید اما از قدرت و سرعت آن ترسید و قبل از گذاشتن آن در گاراژ حدود 8800 مایل را طی کرد. همه چیز کاملا اورجینال است و نیاز به شستشو و جزئیات بسیار دقیق دارد.

نتیجه؟ خوب، این می تواند یکی از براق ترین RX-7 هایی باشد که تا به حال دیده ایم و حقیقت این است که تقریباً در شرایط کنکور است. نگران زنگ زدگی دیسک های ترمز نباشید – به محض اینکه ماشین به حرکت در می آید و ترمز گرفته می شود، زنگ زدگی از بین می رود. مایلیم نظر شما را بشنویم – قیمت این RX-7 با 8800 مایل اصلی اکنون چقدر است؟ نمی دانیم که به زودی برای فروش عرضه می شود یا خیر، اما شک داریم که صاحب آن پس از بیش از دو دهه نشستن در گاراژ، اکنون شروع به رانندگی با آن کند.



منبع تا به امروز، RX-7 احتمالاً شناخته شده ترین خودرویی است که مزدا تا به حال ساخته است. نسل سوم این خودروی اسپورت بین سال های 1992 تا 2002 تولید شد و یکی از الهام بخش ترین ماشین های تولید انبوه دهه 1990 بود. مزدا اکنون قطعات و اجزای جدیدی را برای کسانی که می‌خواهند یک RX-7 قدیمی را بازیابی کنند تولید می‌کند، اما اگر می‌توانید یک نمونه اصلی کم مسافت پیموده شده پیدا کنید، مطمئناً این گزینه بهتر است. ما نمی‌توانیم نمونه‌ای بهتر از نمونه‌ای که در ویدیوی بالا نشان داده شده است، حفظ کنیم.