BMW M2 2023 به راحتی به سرعت 181 مایل در ساعت در اتوبان آلمان می رسد


BMW M2 تا اکتبر امسال رونمایی نخواهد شد، اما BMW مشتاق است که مردم آن را رانندگی کنند. ما آن را برای چرخش در ماه گذشته گرفتیم، و دیگران نیز همینطور. ویدیوی جدید دانیل ابت در یوتیوب نشان می دهد که کوپه با عملکرد بالا در حال انفجار در اتوبان آلمان با سرعت 181 مایل در ساعت (292 کیلومتر در ساعت) است.

موتور دو درب 3.0 لیتری شش سیلندر مستقیم BMW با توربوشارژر دوقلو است. این پیشرانه 473 اسب بخار (347 کیلووات) در M3 و M4 تولید می کند، اما در M2 آنقدر زیاد نخواهد بود. ب ام و قدرت این خودرو را به حدود 450 اسب بخار (335 کیلووات) محدود می کند که نسبت به M2 CS که 444 اسب بخار (326 کیلووات) تولید می کند، بهبود یافته است.

BMW ممکن است مشتاق باشد که مردم آن را رانندگی کنند، اما آنقدرها مشتاق نیست که تمام جزئیات عملکرد را فاش کند، مانند مدت زمان لازم برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت). با این حال، ویدئو نشان می دهد که M2 به راحتی در اتوبان به سرعت 181 مایل در ساعت می رسد.

ب ام و نیروی خودرو را از طریق یک گیربکس استاندارد شش سرعته دستی هدایت می کند. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته M Steptronic این خودروساز نیز در دسترس خواهد بود. M2 همچنین برای ترمزها و دمپرهای فعال خود به M4 حمله خواهد کرد.

M2 به لطف گلگیرهای برآمده خود از هر نسخه دیگری از سری 2 عریض تر خواهد بود و باید بسیار تهاجمی تر از M240i در اصطبل به نظر برسد. BMW از فیبر کربن در سرتاسر خودرو برای صندلی‌ها و دنده‌ها استفاده می‌کند. BMW همچنین از این ماده برای سقف استفاده می کند که به کاهش وزن خودرو و کاهش مرکز ثقل آن کمک می کند.

BMW همچنان کوپه را زیر پوشش استتار پنهان می کند، بنابراین ما هنوز چیزی برای یادگیری در مورد مدل جدید داریم. M2 جدید یک نقطه عطف بزرگ برای این خودروساز است، زیرا این مدل آخرین مدل M این برند است که فقط ICE استفاده می کند. بی ام و M مانند سایر بخش های صنعت به تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی روی خواهد آورد.

هنوز سه ماه تا رونمایی بزرگ باقی مانده است، اما ما نمی دانیم چه مقدار از BMW برای اشتراک گذاری باقی خواهد ماند. M2 جدید آوریل آینده به فروش می رسد و ما کنجکاو هستیم که آیا بعداً شاهد عرضه انواع داغتر آن باشیم. امیدواریم.



منبع