بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 18 جولای

28 عکس ها

فورد همچنان بدون هیچ گونه استتار، Escape تازه شده را در جاده قرار می دهد. این تریم Active است که دارای جلوپنجره و چرخ‌های متفاوتی نسبت به کلاس‌های دیگر است.

شورولت کوروت E-Ray نسخه هیبریدی این خودروی اسپورت خواهد بود. این خودروهای توسعه دارای نمای جلو و ورودی های جانبی Z06 هستند. با این حال سپر عقب از مدل استاندارد Stingray است.



منبع

25 عکس ها

مرسدس AMG A45 با قدرت 416 اسب بخار (310 کیلووات) همچنان یک هات هاچ بسیار قدرتمند است. با چراغ‌های جلو و عقب اصلاح‌شده، در راه تازه‌سازی می‌شود.

20 عکس ها

13 عکس ها

عکس های جاسوسی جدید Mercedes-AMG A45

SUV برقی جیپ

Motor1.com تقریباً هر روز و گاهی بیشتر از آن، تصاویر جاسوسی از وسایل نقلیه آینده قرار می دهد. اگر می‌خواهید روی لبه‌های آنچه در راه است بمانید، این فهرست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

3 عکس ها

عکس های جاسوسی فیس لیفت مرسدس بنز EQV

در اینجا نسل بعدی X3 است. به نظر می رسد این استایل ظاهری تراش خورده تر از مدل فعلی دارد. ما انتظار داریم که برای مدل سال 2024 وارد شود.

عکس جاسوسی Lincoln Corsair Front View 2023

آئودی SQ5 جدید ظاهری تهاجمی‌تر و ترمزهای بزرگ‌تری دارد. همچنین دارای اگزوزهای چهارگانه است که از پشت خارج می شوند.

عکس جاسوسی آئودی SQ5 جلوی 2024

BMW 3.0 CSL نسخه نهایی M4 فعلی خواهد بود. استایل جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب را تغییر داده است. خودرو روی چرخ‌های قفل مرکزی حرکت می‌کند و کالیپرهای ترمز قرمز در پشت آن‌ها قابل مشاهده است. طبق گزارش ها، این شرکت تنها قصد دارد 50 دستگاه از این مدل های ویژه بسازد.

عکس جاسوسی Maserati GranTurismo Folgore

این آئودی Q6 E-Tron Sportback از پوشش استتاری تمام بدنه به جای پوشش پارچه ای قبلی استفاده می کند. این کراس اوور الکتریکی آینده را می گیرد اما سقف شیک تری به آن اضافه می کند.

عکس جاسوسی فیس لیفت پورشه کاین کوپه عکس جاسوسی Ford Bronco Heritage View Front

ما هنوز نام این کراس اوور کوچک و الکتریکی که از جیپ می آید را نمی دانیم. اما به نظر می رسد نسخه کوچکتر Renegade باشد.