Carvana دوباره با مشکلات عنوان و ثبت نام مواجه شد، این بار در PA



کاروانا دوباره با مشکلاتی مواجه است، این بار در ایالت پنسیلوانیا. این خرده‌فروش آنلاین خودروهای دست دوم در ماه‌های گذشته با چندین مشکل نظارتی در ایالت‌های مختلف مواجه شده است – بسیاری از آنها با تعلیق مجوز فروش خودرو همراه بوده‌اند.

مطابق با اخبار خودرو، تنظیم کننده های پنسیلوانیا دو مکان کاروانا – فیلادلفیا و بریج ویل – را از انجام اقدامات ثبت عنوان و ثبت وسایل نقلیه موتوری معلق کرده اند. دو شعبه کاروانا به فهرست نمایندگی‌های صادرکننده تعلیق وزارت حمل‌ونقل پنسیلوانیا اضافه شده‌اند و عملاً آنها را از رسیدگی به امور مرتبط با عنوان و ثبت‌ها منع می‌کند.

با این حال، این دو مکان هنوز هم می توانند اتومبیل بفروشند. مشخص نیست که آیا آنها عنوان و موضوعات ثبت نام را توسط یک شرکت شخص ثالث پردازش خواهند کرد.

با توجه به فهرست فوق الذکر از نمایندگان صادرکننده تعلیق، تعلیق ناشی از تخلفات متعدد توسط هر دو مکان است. شعبه کاروانا بریدویل به دلیل تخلفات مختلفی از جمله عدم صدور پلاک ثبتی به ترتیب متوالی و عدم تحویل اسناد، هزینه ها یا مالیات مناسب به رگولاتورها ظرف 30 روز پس از صدور مورد استناد قرار گرفت.

در همین حال، محل کاروانا فیلادلفیا فقط یک استناد داشت و آن صدور کارت یا پلاک خودروی موتوری بود، اما سپس اسناد ناقص، نامعتبر یا معیوب را تحویل می داد.

بر اساس این گزارش، تعلیق مذکور در تاریخ 28 دسامبر 2022 به پایان می رسد اخبار خودرو.

این اولین مشکلی نیست که کاروانا امسال با آن مواجه شد. در اوایل سال جاری، کاروانا به دلیل عدم ثبت نام به موقع خودروها در پنسیلوانیا با یک شکایت دسته جمعی روبرو شد.

در ماه مه، مجوز این شرکت در ایالت ایلینویز به دلیل عدم صدور عناوین خودرو به حالت تعلیق درآمد و مشتریان ظاهراً برای دریافت آنها ماه ها منتظر بودند. این شرکت تنها چند ماه پس از اولین تعلیق در ماه جولای با یک تعلیق دیگر روبرو شد.

در ماه اکتبر، کاروانا برای لغو احتمالی مجوز خود به دلیل تخلفات متعدد در ایالت میشیگان با گرما مواجه شد.



منبع