Civic Faces Hellcat، Camaro Vs Street Rod و موارد دیگر در مسابقات Odd Drag Race

ما سلب مسئولیت را ارائه می دهیم زیرا وفاداری به برند می تواند بسیار عمیق باشد. همچنین، هر روز نمی‌بینیم که یک هوندا سیویک با موتور هلکت V8 مسابقه می‌دهد و مبارزه خوبی انجام می‌دهد. این اولین مسابقه در کلیپ تلفیقی است و به راحتی بهترین نمایش در بین همه آنهاست. ما نتیجه را خراب نمی کنیم، اما می گوییم که سیویک دوم ظاهر می شود تا صدمه را به Charger Hellcat با مشکلات کشش کتاب مقدس وارد کند.

برای ثبت، ویدیوی بالا ماشین‌های مسابقه‌ای اصلاح‌شده یا خودروهای نزدیک به انبار را نشان می‌دهد. این مقایسه عملکرد سیب به سیب نیست. هدف آن حمایت یا تمسخر هیچ برند یا مدلی نیست. و ما به همان اندازه عاشق افرادی هستیم که ماشین ها را آچار می کشند و کسانی که فقط از رانندگی لذت می برند. به عبارت دیگر، این یک ویدیوی جالب مسابقه درگ است که ما تماشا کردیم، لذت بردیم و تصمیم گرفتیم آن را به اشتراک بگذاریم. امیدواریم شما هم بی دغدغه از آن لذت ببرید.

این کلیپ فقط یک مسابقه مدنی در مقابل هلکت نیست. یک دوج رام قدیمی دیزلی تقریباً بهترین موستانگ شلبی GT350 را دریافت می کند، اما شورولت کامارو ZL1 تقریباً در برابر یک میله قدیمی خیابانی عملکرد خوبی ندارد. و سپس فورد فستیوا گم شده است تمام پانل های بدنه آن روی گیره جلویی با دوج چلنجر SRT هلکت مسابقه می دهد. یا بهتر بگویم، به هر حال سعی می کند.

پس بنشینید، استراحت کنید و از برخی اکشن‌های مسابقه درگ عجیب و غریب لذت ببرید. اگر می‌خواهید در کامنت‌ها صحبت‌های آشغال‌های خوش اخلاقی را تزریق کنید، آن را دنبال کنید. فقط به یاد داشته باشید – هر چه کمتر آن را جدی بگیرید، لذت بخش تر خواهد بود.



منبع

این فقط نیمه راه در این باغبانی از ماشین آلات نامتناسب است. یک پیکاپ دیزلی فورد تلاش می کند یکی دیگر از چلنجر هلکت را حذف کند. یک تسلا مدل 3 با یک واگن نادر سیویک نسل چهارم AWD. و ما با یک Chevy Nova قدیمی مسابقه C8 Corvette، که در آن هر دو خودرو عملکرد مشابهی از خود نشان می‌دهند، پذیرفته شده‌ایم. اما یک راننده به وضوح تجربه بیشتری در پیست دارد.