Manhart Land Rover Defender یک شاسی بلند 500 اسب بخاری است



منبع

در همین حال، کسانی که از Defender DP 500 برای آفرودهای جدی استفاده می کنند، می توانند چرخ مشکی Concave One در ابعاد 10.5×22 اینچ را انتخاب کنند که می تواند با لاستیک های 295/40ZR22 پوشانده شود.

منهارت تنها 10 دستگاه Defender DP 500 خواهد ساخت که همه آنها از مدل های Defender 110 در نوع P400 AWD هستند. قیمت، مثل همیشه، در زمان نوشتن این مقاله فاش نشده است.

پلاک لندروور دیفندر مدتی است که به دلیل قابلیت آفرودش شناخته شده است. وضعیت آن به عنوان یک SUV قوی و بدون زواید ممکن است در نسخه جدید کاهش یافته باشد، اما یک واقعیت باقی می ماند – این هنوز هم یک اسباب بازی آفرود بسیار توانا است.

اول بدنه است. Defender DP 500 دارای گلگیرهای مشکی براق و مشبک رادیاتور با خطوط مشخص Manhart است که به طرز ماهرانه ای اجرا شده است. نکته برجسته در اینجا گزینه های چرخ است. مشتریان غیر آفرود می توانند مجموعه رینگ های خاکستری روشن Manhart Forged Line را با ابعاد 12×24 اینچ انتخاب کنند که در لاستیک های 295/30ZR24 پیچیده شده است.

Manhart Land Rover Defender

27 عکس ها

ارتقاء داخلی شامل ترکیبی از چرم و آلکانترا است که به دلخواه مشتری پیکربندی شده است. چیزی که در عکس ها می بینید یک مفهوم رنگی با کنتراست بالا و دو رنگ در مشکی و خاکستری نقره ای است.

Defender در واقع در بازار فعلی SUV های قدرتمند رقابت نمی کند. اما اگر به دنبال چیزهای بیشتری هستید، Manhart دارای Defender DP 500 است. تیونر آلمانی به شاسی بلند بریتانیایی تغییراتی مخفیانه داده است که در مقایسه با بقیه Defenders موجود، محدود و کاملاً منحصر به فرد است.