Mini Cooper S مدل 2025 33195 دلار قیمت دارد و دفترچه راهنما ندارد


همه مینی کوپرها الکتریکی نیستند، حداقل هنوز. پس از معرفی جدید Cooper SE، نسخه احتراقی با دو گزینه موتور عرضه شد. اکنون ما اطلاعات کاملی در مورد مینی جدید داریم که می‌توانید در ایالات متحده بخرید، که در تریم کوپر S تنها با یک پیشرانه موجود است. و متأسفانه، گزینه دستی را شامل نمی شود. مینی به ما می گوید که کشتی به خوبی و واقعاً حرکت کرده است و دیگر باز نمی گردد.

چیزی که شما دریافت می کنید موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که همان 201 اسب بخار قدرت و 221 پوند فوت گشتاور اعلام شده در اولین عرضه در ماه فوریه را تولید می کند. این خودرو از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو می‌رود و در شرایط بهینه، مینی می‌گوید کوپر اس برای آمریکایی‌ها می‌تواند در 6.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

2025 Mini Cooper S اولین نمایش در ایالات متحده

مایک پیتون، معاون مینی در قاره آمریکا گفت: دیدن مینی کوپر اس جدید در حال تفریح ​​در خیابان های نیویورک گواهی بر مینی به عنوان یک ماشین کوچک و سرگرم کننده برای رانندگی با قلبی بزرگ است.

شرکت در این سرگرمی حداقل 33195 دلار هزینه دارد، از جمله هزینه 995 دلاری مقصد Mini. برای این کار، یک تریم کوپر S Hardtop در Signature را دریافت می‌کنید که روی چرخ‌های 17 اینچی سوار شده و یکی از چهار رنگ را از بالا به پایین رنگ‌آمیزی کرده است. در داخل صفحه نمایش مرکزی 9.4 اینچی و صندلی‌های پارچه‌ای موجود در رنگ‌های خاکستری روشن یا مشکی وجود دارد. این صندلی‌ها در جلو گرم می‌شوند و فرمان نیز دارای گرمای استاندارد است.

تریم پایه شامل نمایشگر هدآپ، مونروف پانوراما و مجموعه ای از سیستم های فنی و کمک راننده است. این شامل دوربین پشتیبان، کروز کنترل پویا، چراغ‌های جلوی خودکار، کمک پارک و غیره است.

2025 Mini Cooper S اولین نمایش در ایالات متحده
2025 Mini Cooper S اولین نمایش در ایالات متحده

در صورت تمایل به ویژگی‌های بیشتر، باید با پرداخت 2400 دلار اضافی، تریم Signature Plus را افزایش دهید. این گزینه‌های رنگی دو رنگ بدنه/سقف را باز می‌کند، مینی‌ها به آن‌ها معروف هستند، البته به رنگ‌های بیشتر، انتخاب چرخ‌های بیشتر و فناوری‌های بیشتر از جمله دستیار رانندگی فعال Mini معروف هستند. بالاترین برد در سری Cooper S، تریم نمادین است که ویژگی‌های بیشتری مانند ناوبری واقعیت افزوده، صندلی‌های برقی، استریو ممتاز و سایر ویژگی‌ها را اضافه می‌کند. همچنین 4100 دلار به قیمت پایه اضافه می کند و برچسب را به 37295 دلار می رساند. اگرچه در این سطح گزینه های کمی برای افزایش قیمت باقی مانده است.

Mini به ما می گوید که تولید Cooper S در سال 2025 در حال انجام است و مدل ها در ماه می به نمایشگاه های نمایندگی ها می رسند. در حال حاضر، می توانید آن را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 که از 29 مارس آغاز می شود، مشاهده کنید.



منبع