Prodrive Racing Simulator همراه با رایانه شخصی و Assetto Corsa نصب شده با قیمت 46000 دلار عرضه می شود.

اگر در مورد خرید یک شبیه ساز مسابقه ای با ارزش بیشتر از اکثر اتومبیل ها مطمئن نیستید، Prodrive به مشتریانی که علاقه مندی خود را ثبت کرده اند اجازه می دهد تا دکل نمایشی خود را در سایت آزمایش کنند. این یک فرصت عالی است تا ببینید که آیا شبیه ساز مسابقه انتظارات را برآورده می کند یا خیر، و شاید در حالی که آنجا هستید، اتومبیل های برنده مسابقه را ببینید.



منبع

اگر امروز به دنبال یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقه پلاگین و بازی در فروش هستید، Prodrive شما را پوشش می دهد. این شبیه ساز مسابقه کاملا سفارشی دارای تمام نقاط تماس یک ماشین مسابقه واقعی بدون هیچ خطری است. شبیه ساز جدید Prodrive که توسط خانه طراحی CALLUM مجسمه سازی شده است، یک اثر هنری کاربردی است که بهترین تجربه ممکن را در شبیه ساز مسابقه به کاربران ارائه می دهد.

شبیه ساز مسابقه ای با طراحی زیبا دارای یک وان فیبر کربنی است که در یک سایبان متشکل از 16 لایه چوب توس شناور است. طراحی خیره کننده یک نیروگاه از قابلیت های الکترونیکی را در خود جای داده است. به گفته Prodrive، “با داشتن یک سیستم هدفمند با کارت گرافیک 12 گیگابایتی GeForce RTX و حافظه 16 گیگابایتی در قلب خود، گرافیک نرمی در صفحه نمایش منحنی 49 اینچی با نرخ تازه سازی بالا ارائه می شود. فرمان سیم‌کارت دقیق همراه با موتور فرمان Simcube اجازه ورودی‌های رانندگی دقیق را می‌دهد و جعبه پدال مکانیکی برای تکمیل تجربه واقعی انتخاب شده است.

این شجره‌ی مسابقه‌ای چشمگیر به این معنی است که تیم Prodrive درک می‌کند که برای موفقیت در دنیای بی‌رحمانه ورزش‌های موتوری چه چیزی لازم است. این تجربه آنها را به ایجاد یک شبیه ساز مسابقه ای سوق می دهد که برای ایجاد قهرمانان مسابقه طراحی شده است و نزدیک ترین تجربه ممکن را به کاربران ارائه می دهد.

Prodrive یک نام افسانه ای موتوراسپورت است که در ساخت برخی از بهترین ماشین های رالی روی کره زمین موفق شده است. Prodrive مسئول ساخت اتومبیل‌های رالی افسانه‌ای سوبارو است که Collin McRae در سال 1995 آن‌ها را خلبانی کرد. خارج از رالی، Prodrive در ساخت اتومبیل‌های مسابقه مداری مانند اتومبیل‌های تورینگ بریتانیا و اتومبیل‌های GT که در مسابقات استقامتی رقابت می‌کنند، موفق بوده است. پرودرایو با فراری و استون مارتین برنده کلاس GT در 24 ساعت لمانز شده است. در مجموع، خودروهای ساخت پرودرایو در بیش از 1200 مسابقه شرکت کرده اند که در بیش از 300 مورد از آنها برنده شده و نزدیک به 500 بار بر روی سکو قرار گرفته اند.