Rivian ممکن است در حال آماده سازی Raptor-Fighting R1X باشد


Rivian R3X ممکن است تنها مدل با ظاهری خشن در خط تولید این برند نباشد. یک پرونده علامت تجاری با ادعای مالکیت نام R1X توسط این خودروساز منتشر شده است که نشان می دهد می تواند یک نسخه خارج از جاده از Rivian R1T و R1S تولید کند.

خودروسازان بزرگ و کوچک در ارائه نسخه‌های پرفورمنس کراس اوورها و شاسی‌بلندهای خود موفق شده‌اند که اغلب شامل روکش‌های اضافی، لاستیک‌های بزرگ‌تر و ارتفاع سواری بالا می‌شوند. هر سه ویژگی جلو و محور R3X بودند که در راه اندازی R2 نمایش را ربودند، و ما انتظار داریم که یک R1X ارتقاهای ظاهری مشابهی را اتخاذ کند.

Rivian می‌تواند به R1X کمک کند تا با پیکربندی منحصربه‌فرد پیشرانه و ویژگی‌های نرم‌افزاری خاص، از بقیه خط تولید متمایز شود. حتی ممکن است سپرهای جدیدی برای بهبود زوایای نزدیک شدن و خروج داشته باشد، اگر مقصد آن مسیرها باشد. یک ثبت اختراع از این شرکت در آوریل 2023 (در بالا) نشان می دهد که R1X ممکن است چگونه به نظر برسد.

این شرکت حتی می تواند آن را با سیستم ذخیره سازی کنار تخت که سال گذشته ثبت اختراع کرده بود، تجهیز کند. در حالی که چنین ویژگی‌هایی در کامیون‌ها جدید نیستند، Rivian چندین پیکربندی تاشو منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد که برای یک آفرود ناهموار مناسب است. آشپزخانه اردوگاه ثبت اختراع آن نیز افزودنی عالی خواهد بود.

مانند بسیاری از پرونده های علامت تجاری، این احتمال وجود دارد که Rivian هرگز از این نام استفاده نکند و این حرکت فقط برای محافظت از مالکیت معنوی آن است. با این حال، گسترش خط تولید R1 برای شامل یک خودروی عملکردی اختصاصی برای این شرکت طبیعی به نظر می رسد. امروز فقط پیکاپ R1T و R1S را می فروشد و R2 جدید تا دو سال دیگر به فروش نمی رسد.

ما نمی دانیم که Rivian چه زمانی قصد دارد R3 و R3X را روانه بازار کند، اما R1X می تواند تا زمانی که آن ها وارد شوند، خط تولید را تقویت کند. این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای رشد در سال‌های آینده دارد و گسترش خط تولید آن، به‌ویژه R2 کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تر، کلید اصلی آن است.



منبع