Skoda Enyaq RS iV به عنوان شاسی بلند الکتریکی با قدرت نزدیک به 300 اسب بخار معرفی شد

مجموعه‌ای از لهجه‌های مشکی در سرتاسر بیرونی وجود دارد که با نشان سبز رنگ RS که روی گلگیرهای جلو نصب شده است، ترکیب شده است. جلوپنجره ی نورانی که به عنوان “صورت کریستالی” شناخته می شود، استاندارد است و کمتر از 131 LED را در خود جای داده است تا Enyaq iV RS را در شب متمایز کند. چراغ‌های عقب فول ال‌ای‌دی نیز استاندارد هستند و چراغ‌های جلو و عقب هر دو «رقص» را هنگام باز کردن قفل خودرو انجام می‌دهند.

بسته باتری لیتیوم یونی 82 کیلووات ساعتی را حمل می کند که می تواند در نقاط شارژ سریع DC تا 135 کیلووات شارژ شود که در این صورت 36 دقیقه طول می کشد تا از 10 به 80 درصد برسد. پیوستن به حالت معمول رانندگی Eco، Comfort، Normal و Sport Traction است. اشکودا می گوید با ارائه AWD ثابت با سرعت حداکثر 12 مایل در ساعت (20 کیلومتر در ساعت) برای سطوح لغزنده و جاده های آسفالت نشده طراحی شده است.

16 عکس ها

هجوم خودروهای برقی گروه فولکس واگن با مدلی تا حدی تند ادامه دارد زیرا اشکودا از Enyaq RS iV خارج شده است. برای شکل معمولی که عملی بودن را در اولویت قرار می‌دهد، از نمایه‌ای کاذب نسخه کوپه اجتناب می‌کند. در حالی که مدل شیک تر دارای ضریب درگ بسیار پایین 0.234 است، این مشتق اسپرت جدید دارای Cd 0.265 است. در نتیجه، برد WLTP از 545 کیلومتر (339 مایل) کوپه به 500 کیلومتر (311 مایل) کاهش یافته است.

به طور طبیعی، سیستم چهار چرخ متحرک مشابه با موتورهای الکتریکی دوگانه را دارد که خروجی ترکیبی 295 اسب بخار (220 کیلووات) و 460 نیوتن متر (338 پوند فوت) گشتاور را ارائه می دهد. اگر این ارقام آشنا به نظر می رسند، به این دلیل است که VW ID.4 GTX و ID.5 GTX سخت افزار یکسانی دارند. اشکودا می گوید Enyaq RS iV به شش و نیم ثانیه نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 180 کیلومتر در ساعت به سرعت 112 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد.