بی‌ام‌و X5 M60i بازطراحی‌شده در عکس‌های جاسوسی جدید، استتار خود را از دست می‌دهد

تصاویر جاسوسی جدید BMW X5 M60i بازطراحی شده این شاسی بلند را با استتار کمتر نسبت به قبل نشان می دهد. فقدان پوشش، نگاه بهتری به طراحی مجدد مدل ارائه می دهد و سپر جلو، چراغ های جلو و جلوپنجره را با جزئیات بیشتری نشان می دهد. این یک تغییر کوچک اما آشکار نسبت به آخرین باری است که ما در اوایل امسال این SUV را دیدیم.

پیشرانه 530 اسب بخار (389 کیلووات) در SUV بزرگتر تولید می کند و X5 باید نزدیک به آن خروجی باشد. X7 قدرتمند همچنین 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. BMW موتورهای مختلفی را برای دیگر تریم‌های X5 از جمله X5 M ارائه می‌کند که باید با قدرت 617 اسب بخار (560 کیلووات) در زیر کاپوت مدل Competition بازگردد.

BMW X5 M60i با یک پیشرانه هیبریدی ملایم وارد بازار خواهد شد که موتور 4.4 لیتری V8 این برند با توربوشارژر دوقلو را با سیستم 48 ولتی جفت می کند. هر دو با یک گیربکس هشت سرعته، با همان تنظیماتی که در X7 M60i اخیراً معرفی شده، متصل خواهند شد.

X5 دارای جلوپنجره کلیه بازطراحی شده، چراغ‌های جلو باریک‌تر و طراحی سپر جلو اسپرت‌تر خواهد بود. به‌روزرسانی‌ها در عقب به همان اندازه ظریف هستند و BMW چراغ‌های عقب و سپر را تغییر داده است. با این حال، استتار همچنان جزئیات ظاهری ظریف را پوشش می دهد. این SUV همچنین فینیشرهای اگزوز جدید طراحی شده را دریافت خواهد کرد. در داخل، X5 اصلاح‌شده سیستم iDrive 8 بی‌ام‌و را دریافت می‌کند که دارای صفحه نمایش دوگانه روی داشبورد و جدیدترین امکانات دیجیتالی است.