Urban Mobility EV Drag Race مدعی است کندترین تا کنون بوده است

در این مرحله، ما با سیتروئن آمی بسیار آشنا هستیم. این یک چهار چرخه دو صندلی است که به عنوان اجاره در ایالات متحده از طریق Stellantis و Free2Move در دسترس است. ظرفیت باتری 5.5 کیلووات ساعتی آن می تواند حدود 40 مایل از مینی EV 485 کیلوگرمی (1069 پوندی) خارج شود که توسط یک موتور الکتریکی که 8 اسب بخار قدرت تولید می کند، حرکت می کند. با وجود این اعداد و ارقام ضعیف، نسخه My Ami Buggy دارد که در ماه گذشته در عرض چند دقیقه فروخته شد.

در حالی که ما همیشه می‌پرسیم کدام یک از یک مسابقه درگ خاص سریع‌تر بوده است، این بار التماس می‌کنیم که متفاوت باشیم. به نظر شما کدام کندتر بود؟ ویدیوی بالای این صفحه را تماشا کنید تا متوجه شوید.



منبع

در این میان، استریما بیرو ایتالیایی با وجود تولید نیمی از قدرت موتور الکتریکی خود، از نظر حداکثر سرعت شبیه به Ami است. همچنین با وزن 350 کیلوگرم (772 پوند) سبک تر است.

اما همه خودروهای الکتریکی سریع نیستند. در واقع، چندین نوع حمل‌ونقل شهری وجود دارد که کاملاً الکتریکی هستند، و چهار مورد از آنها در یک رقابت تنگاتنگ در مورد سرعت خط مستقیم، به لطف بریتانیا، هستند. چه ماشینی.

سینکلر C5 علیرغم اینکه قدیمی‌تر از چهار خودروی اینجاست، با حداکثر سرعت 15 مایل در ساعت (24 کیلومتر در ساعت) کندترین خودرو نیست. این تمایز به خودروی کابین اسکوترپاک مربوط می شود، که یک اسکوتر متحرک است که تنها 178 کیلوگرم وزن دارد و حداکثر سرعت آن 8 مایل در ساعت (13 کیلومتر در ساعت) در حالت انباری است.

4 عکس ها

جالب اینجاست که خودروهای فوق سریع‌ترین خودروهای این دسته هستند و در عین حال دو خودروی بعدی رقابت هیجان‌انگیزتری دارند.

خودروهای برقی روز به روز سریعتر می شوند. نام‌هایی مانند تسلا، ریماک، لوسید و پورشه همگی برای ساخت سریع‌ترین و سریع‌ترین خودروهای باتری‌دار با هم رقابت می‌کنند و به دنیا نشان می‌دهند که صنعت خودروهای برقی از کارت‌های گلف آهسته فاصله زیادی گرفته است.

گوشه جلو سیتروئن My Ami Buggy Concept

در این مسابقه درگ، این مسابقه بین سیتروئن آمی، استریما بیرو، اسکوترپاک کابین خودرو و سینکلر C5 است.