آرشیو اخبار به‌روزرسانی‌های نیسان، اکنون به سال 1961 بازمی‌گردد

پرنس 1900 اسپرینت نیز در مجموعه عکس‌های آرشیو شده‌ای که در نمایشگاه خودروی توکیو در آن سال در کانون توجه قرار گرفت، حضور دارد. پرنس 1900 اسپرینت که شبیه نسخه قبلی نیسان Fairlazy Z یا Datsun 240Z که پدر و مادر جدیدترین نیسان Z است، یک خودروی مفهومی است که توسط Scaglione ایتالیا بر اساس سدان Prince Skyline 1500 طراحی و ساخته شده است. هرگز وارد تولید نشد.

در تلاش برای به نمایش گذاشتن ابتکارات و نوآوری های این برند در طول سال ها، شرکت نیسان موتور، بایگانی اخبار خود را در وب سایت اتاق خبر جهانی خود به روز کرده است. این آرشیو اکنون به سال 1961، یعنی سال تاسیس بخش ارتباطات نیسان باز می گردد.

نکته قابل توجه، اتاق خبر جهانی نیسان در سال 1999 راه اندازی شد. از آن زمان تنها اخبار منتشر شده پس از راه اندازی وب سایت بایگانی شدند. با این ارتقاء بزرگ، همه نسخه‌های موجود قبل از سال 1999 به صورت نسخه‌های پی‌دی‌اف – کامل با آرم‌ها، نمودارها و جداول داده‌های قدیمی، پست شدند.

با این حال، انتظار نداشته باشید که اخبار منتشر شده به صورت دیجیتالی رونویسی شود. با بررسی آرشیو، قدیمی‌ترین آرشیو مربوط به ۲۵ نوامبر ۱۹۶۳ است که سرویس خبری نیسان را اعلام می‌کند. بیانیه های مطبوعاتی در نسخه اصلی تایپ شده – اسکن شده و به صورت آنلاین برای مقاصد دیجیتال ارسال می شود.