اولین حضور فورد موستانگ شامل مسابقه لباس برای “بهترین دهه استنگ” خواهد بود

مایل به محتوای بیشتر موستانگ هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست ویژه موستانگ، در زیر موجود است.

18 عکس ها

و این باید یک مهمانی بزرگ باشد. مطابق با ماشین های عضلانی و کامیون هابیش از 1000 موستانگ در حال حاضر ثبت نام شده است. فورد این رقم را تایید کرد Motor1.comو افزود که اطلاعات بیشتری در مورد تدارکات چنین سفر دریایی – از طریق ترافیک ساعت شلوغی دیترویت کمتر – به زودی ارائه خواهد شد. همانطور که برای مسابقه لباس، یک پانل از ساعت دیترویت سردبیران مجله به عنوان داور حضور خواهند داشت و میدان را به 12 فینالیست محدود می کنند که دو نفر نماینده هر یک از شش دهه موستانگ هستند. هیچ اشاره ای به هزینه ای برای شرکت در این دو نیست ازدحام کروز یا مسابقه لباس

در واقع، شما ممکن است واقعا می‌خواهید لباس‌های مناسب دوره را انتخاب کنید، زیرا برنده مسابقه یک اجاره 24 ماهه رایگان برای موستانگ کاملاً جدید و در تریم GT برای بوت دریافت می‌کند. مقام دوم برنده یک رانندگی زودهنگام در پونی جدید است، در حالی که مقام سوم یک دور داغ در صندلی سرنشین با “راننده فورد پرفورمنس” به دست می آورد. مشخص نیست که آیا این به معنای یک مهندس یا یک راننده مسابقه‌ای حرفه‌ای از یکی از تلاش‌های مسابقه‌ای فورد است. در هر صورت، به نظر می‌رسد که هر سه جایزه برای یک یقه یقه‌بند و ژاکت اسپرت مناسب اواخر دهه 1960 به مغازه‌های دستفروشی‌ها حمله کنند.

چگونه می توان در این حماقت شرکت کرد؟ مسابقه بخشی از ازدحام، یک سفر دریایی برنامه ریزی شده توسط فورد از دفتر مرکزی Blue Oval در دیربورن به مرکز شهر دیترویت برای اولین بار موستانگ 2024 در 14 سپتامبر. فورد یک دعوت نامه آزاد برای دارندگان موستانگ ارائه می دهد تا در کشتی کروز آنلاین ثبت نام کنند، اگرچه به عنوان اولین خدمت ارائه می شود. این رویداد از ساعت 15:00 به وقت محلی آغاز می شود و خودروها قرار است ساعت 5:30 بعد از ظهر از دفتر مرکزی خارج شوند. ورود به سایت اولین برای ساعت 6:30 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است، در این مرحله مردم تا اولین ساعت 20:00 مهمانی خواهند داشت.