برخورد هیوندای جنسیس به حاشیه یک اسپین اوت رنگارنگ و پرهزینه است

بر اساس آنچه که ما می توانیم ببینیم، به احتمال زیاد، راننده به دلیل خیس بودن جاده و واکنش ناکافی آنها به لغزش اولیه وسیله نقلیه، کنترل خود را از دست داده است.

اخلاقیات داستان چیست؟ اگر پشت فرمان احساس آمادگی و راحتی نمی کنید، بهتر است سرعت خود را کم کنید، به خصوص اگر جاده خیس است. همچنین با خودروی خود و نحوه واکنش آن در شرایط مختلف بهتر آشنا شوید.



منبع

این تصادف در 19 اکتبر اتفاق افتاد و ویدئوی موجود نشان می دهد که هیوندای جنسیس کوپه ابتدا با چرخ های جلویی خود به پیاده رو برخورد می کند. سپس خودرو به سر خوردن ادامه داد و چرخ‌های عقب نیز در نهایت به حاشیه خودرو برخورد کردند. خوشبختانه، خودرو از قطب رد شد، اگرچه حتی تصادف با حاشیه می تواند برای ضرر کامل این خودرو کافی باشد. آسیب به محور جلو می تواند حداقل باشد، اما ما فرض می کنیم که در مورد چرخ های عقب نمی توان همین را گفت.

بدون توجه به آسیاب زیر کاپوت، راننده وسیله نقلیه به نحوی کنترل خود را در یک جاده مسکونی خیس و باریک از دست داد. نمی‌توانیم بگوییم که آیا راننده تلاش کرده تا کاری شبیه دریفت انجام دهد، اما برخی از کاربران این کار را انجام داده‌اند Reddit نشان می دهد که این تصادف نتیجه یک تلاش ناموفق دریفت بوده است.

ما نمی‌توانیم کسی را که این هیوندای جنسیس کوپه را رانندگی می‌کرد به خاطر سرعت زیاد سرزنش کنیم. با این حال، حداقل بر اساس آنچه که ما در این فیلم می بینیم، راننده کاملاً برای واکنش ماشین خود در جاده خیس آماده نبود. همه چیز را در نظر گرفت، حداقل آنها فقط به وسیله نقلیه خود آسیب رساندند و از برخورد با سایر اتومبیل ها و تیرک اجتناب کردند. اما دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

این ویدیو اکنون در فضای مجازی منتشر شده است Reddit و یک هیوندای جنسیس کوپه مشکی رنگ مربوط به مدل های بعدی را نشان می دهد. ما نمی‌توانیم سال دقیق مدل و سطح تریم را شناسایی کنیم، اگرچه این خودرو حداقل دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار خطی در زیر کاپوت با 210 اسب بخار (157 کیلووات) یا 256 اسب بخار (191 کیلووات) بسته به سال است. تولید شد. اگر پیشرانه اختیاری V6 داشته باشد، با خودرویی اسپورت روبرو هستیم که قدرتی بین 300 اسب بخار (223 کیلووات) تا 348 اسب بخار (260 کیلووات) دارد.