بوگاتی میسترال رودستر در حالت حداکثر سرعت به سرعت 261 مایل در ساعت خواهد رسید

بوگاتی از زمانی که در ماه آگوست در The Quail در هفته خودروی مونتری از خودروی فوق‌العاده انحصاری میسترال رونمایی کرد، نسبت به خودروی فوق‌العاده انحصاری میسترال سکوت کرده است. خوشبختانه، دراپ تاپ مبتنی بر Chiron دوباره در سرفصل اخبار قرار گرفته است، زیرا مردم مولشیم به اندازه کافی لطف کرده اند تا جزئیات جدیدی را در مورد آخرین نسل W16 به اشتراک بگذارند. مانند دیگر هیولاهای 8 لیتری چهار توربوی قبلی، این هایپرکار با فضای سر نامحدود دارای حالت حداکثر سرعت اختصاصی است.

52 عکس ها

Mistral نشانه‌های طراحی را نه تنها از Chiron که بر اساس آن ساخته شده است، بلکه سایر مشتقات خاص مانند Centodieci، Divo و La Voiture Noire یکبار مصرف می‌کند. علاوه بر این، چراغ‌های عقب X شکل Bolide دارای یک منبع در رودستر جدید هستند تا احتمالاً دریر را به دیدنی‌ترین زاویه رودستر 1577 اسب بخاری تبدیل کند.

در حالی که ویرون 16.4 گرند اسپورت ویتسه در سال 2013 به سرعت 254.04 مایل در ساعت (408.84 کیلومتر بر ساعت) رسید، بوگاتی مطمئن است که میسترال به راحتی از آن عبور خواهد کرد. Emilio Scervo، مدیر ارشد فناوری بوگاتی ریماک، می گوید که رودستر جدید طوری طراحی شده است که به سرعت چشمگیر حداقل 261 مایل در ساعت (420 کیلومتر در ساعت) برسد. با فعال بودن حالت حداکثر سرعت، بال عقب به طور خودکار روی حداقل چنگک تنظیم می شود تا کشش را کاهش دهد و شیرون روباز را تا حد امکان لغزنده کند.