تماشای Ford Excursion Diesel Becoming Rockstar 11300 پوندی در موآب

مطمئناً این دراماتیک ترین ویدیو است، اما دومی بدون شک زیباترین است. این مسیر سخت دیگری را در موآب به نام Top of the World را به نمایش می گذارد که به طاقچه ای منتهی می شود که چشم انداز بسیار عالی دارد. همه چيز. مسیر به اندازه کافی آسان شروع می شود، اما به زودی بسیار سنگی می شود. با تمام این اوصاف، فورد بزرگ و دیزل 7.3 لیتری توربوشارژ آن از دست نمی‌دهند.

بر اساس شاسی کامیون Super Duty فورد، یک Excursion استخوانی بیش از 7500 پوند وزن دارد. تغییرات در این ساخت خاص کمی به آن اضافه شده است، با هر دو ویدیو که این هیولا 11300 پوندی در تریم فعلی است. ما از فکر کردن در مورد مسافت پیموده شده سوخت می‌لرزیم، اما مطمئناً به‌روزرسانی‌ها به این وزنه سنگین قابلیت‌های شگفت‌انگیزی در زمانی که کار سخت می‌شود، می‌دهد.



منبع

سفر فورد را به خاطر دارید؟ این خودرو تا اوایل دهه 2000 تنها برای یک نسل زنده ماند و در سال 2005 از صحنه خارج شد. این خودرو به عنوان بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین SUV تولید انبوه در بین همه آنها شناخته شد. هنوز آن عنوان را دارد. GMC Hummer EV ممکن است زمانی که در نهایت به بازار عرضه شود، تاج و تخت را بدزدد، اما این در حال حاضر مهم نیست. شما می خواهید 5.5 تن SUV را ببینید که به مکان هایی می رود که حق دسترسی به آن ها را ندارد. و به آن می رسد.

این دکل بسیار جالب است ما دو ویدیو برای این مقاله وصل کرده ایم. هر دو از فیلم Busted Knuckle در YouTube، با کلیپ در بالا که نشان می دهد دکل سفارشی مقابله با انتقام جهنم در موآب. این شامل صعود بدنام به نام دروازه جهنم است که سفر به شکل نسبتاً دراماتیکی انجام می شود. در یک نقطه، چرخ جلوی سرنشین چند فوت از زمین فاصله دارد. اما یک دست ثابت از جانب راننده و راهنمایی‌های خوب از نقطه‌نظر، SUV را از مشکل دور می‌کند.

بدیهی است که ما با یک سفر سهام سر و کار نداریم. ویدیوهای متعدد در فیلم Busted Knuckle ساخت را شرح دهید، که شامل تبدیل سیستم تعلیق کویل اور و بالابر سنگین در میان بسیاری از موارد دیگر است. همچنین برای فرود با آب داخل هواپیما، خنک‌کننده، چادر روی پشت‌بام، فضای ذخیره‌سازی سرسره‌ای و سایر موارد برای ماجراجویی مناسب خارج از جاده تجهیز شده است.