تویوتا 4 رانر جدید برای اولین بار نمای پشتی خود را نشان می دهد



تویوتا 4 رانر جدید به زودی عرضه می شود. امروز، ما اولین نگاه رسمی خود را از SUV آینده داریم. تویوتا تصویری تیزر را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نمای پشتی آفرود را با نشان 4Runner در جلو و وسط نشان می دهد.

این تصویر چیز زیادی را نشان نمی دهد، اما ما می توانیم یک گلگیر عقب نقره ای، یک گیره یدک کش و یک گوشه کوچک از چراغ عقب سمت چپ را ببینیم. حتی در این تصویر بسیار محافظت‌شده، واضح است که 4Runner جدید برخی از نشانه‌های زاویه‌ای مشابه لندکروزر 2024 را خواهد داشت – حتی رنگ آبی نیز یکسان به نظر می‌رسد.

نشان 4Runner نیز پایین تر از قبل در درب عقب قرار دارد. اسکریپت قبلاً درست زیر نشان تویوتا قرار داشت، اکنون تقریباً در پایه درب عقب قرار دارد. با این حال، فونت لوگوی 4Runner یکسان به نظر می رسد.

این عنوان اشاره‌ای به زمان دیدن 4Runner جدید ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که تنها چند هفته دیگر می‌تواند عرضه شود. انتظار می رود این SUV در اواخر سال جاری به عنوان مدل 2025 به فروش برسد. ما گزارش داده‌ایم که 4Runner باید گزینه‌های موتوری مشابه تاکوما جدید داشته باشد. یک توربوشارژ چهار سیلندر که قدرتی بین 228 تا 278 اسب بخار دارد. گزینه قدرتمندتر i-Force Max نیز امکان پذیر است.

تا چند هفته دیگر در مورد تویوتا 4 رانر جدید بیشتر می دانیم.





منبع