Fisker Ocean 24999 دلاری ممکن است در واقع وجود نداشته باشد


فیسکر زمانی که کاهش قابل توجه قیمت برای اقیانوس 2023 را اعلام کرد، بمبی را پرتاب کرد. Ocean Sport سطح ابتدایی با MSRP 24999 دلاری (بدون احتساب مقصد) آن را به ارزان‌ترین خودروی الکتریکی در ایالات متحده تبدیل کرده است. اما پس از جستجوی قابل توجه و گفتگو با Classic Fisker در آتلانتا – تنها نمایندگی لیست شده در وب سایت این شرکت – به مشکلی پی بردیم. به نظر می رسد این SUV لوکس فوق ارزان وجود ندارد. علاوه بر این، Ocean Ultra میان رده با قیمت 34999 دلار نیز ممکن است یک افسانه باشد.

فیسکر چندین درخواست را برای اظهار نظر پاسخ نداده است، و ما 20 دقیقه را صرف گوش دادن به موسیقی هولد فیسکر کردیم و به دنبال مشاوره فروش بودیم. به عنوان آخرین تلاش، ما یک درخواست ایمیل برای اطلاعات Ocean Sport 2023 از طریق وب سایت این شرکت ارسال کردیم و پاسخی دریافت نکردیم. با این حال، حتی با وجود موانع ارتباطی و احتمال ورشکستگی فیسکر، اقیانوس 25000 دلاری همچنان وسوسه انگیز است.

اقیانوس فیسکر

تنها موفقیتی که در کسب اطلاعات داشتیم، صحبت با یک متخصص در Classic Fisker بود. او در مورد Ocean Sport 25000 دلاری حرفی نزد.

او گفت: “من به شما و سایر مشتریان هشدار می دهم – ورزش در حال حاضر وجود ندارد.” “ورزش های 25000 دلاری، آنها حتی در حال حاضر اینجا در ایالات متحده نیستند. Ultras با قیمت 35000 دلار، آنها در حال حاضر در ایالات متحده وجود ندارند.”

یک هشدار به Ocean Ultra وجود دارد. این متخصص گفت که فیسکر Ultras را در فهرست موجودی ملی دارد، اما همه آنها سطحی از گزینه ها را داشتند که قیمت را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

مدل تولید اقیانوس فیسکر

او توضیح داد: “MSRP پایه منعکس کننده MSRP انتخابی نیست.” “وقتی به این موجودی نشسته نگاه می کنید، هیچ Ultra پایه ای در دسترس نیست.”

این با بیانیه مطبوعاتی فیسکر در مورد کاهش قیمت مدل‌های 2023 در تضاد است، که بیان می‌کند برخی از خودروها به گزینه‌های اضافی به ارزش 7000 دلار مجهز هستند – مانند رنگ‌ها، رینگ‌های 22 اینچی، فضای داخلی و سایر آپشن‌ها – که در تخفیف گنجانده شده‌اند. قیمت.” اما در چاپ دقیق، فیسکر همچنین بیان می کند که “قیمت گذاری ممکن است تغییر کند و بر اساس پیکربندی نهایی وسیله نقلیه شما خواهد بود.”

بنابراین، اگر همچنان می‌خواهید تاس‌ها را روی یک Ocean با تخفیف 2023 بیندازید، چه کاری باید انجام دهید؟ برای شروع، رویاهای یک SUV لوکس فوق‌العاده ارزان را فراموش کنید و به سمت یک Ultra یا Extreme آپشن آپشن باشید که بیشترین کاهش قیمت را در این گروه با 37499 دلار دریافت می‌کند. بر اساس آنچه متخصص کلاسیک فیسکر به ما گفت، این قیمت بسته به گزینه های نصب شده نیز می تواند رویای لوله باشد. اما، اقیانوس‌هایی در دسترس هستند – طبق نمایندگی‌ها، تقریباً 1000 تا 1500.

او به ما گفت: “ما اینجا هستیم تا به مشتریان در ایالت جورجیا خدمات رسانی کنیم، بدیهی است که مشتریانی را که می خواهند از سراسر کشور با ما تماس بگیرند و تمام تلاش خود را برای کمک به آنها انجام می دهند، خطاب می کنیم.” اگر خارج از ایالت هستید و می‌خواهید خودرو بخرید، می‌توانید مستقیماً با فیسکر تماس بگیرید، کاری که اکثر مشتریان انجام می‌دهند و می‌توانید هر یک از موجودی‌های موجود را خریداری کنید.»

اگر شرکت فیسکر به درخواست‌های ما برای اظهار نظر پاسخ دهد، مطمئناً این داستان را به‌روزرسانی می‌کنیم.



منبع