Polestar می گوید مدل های عملکرد BST بیشتری در راه است



توماس اینگنلات، مدیرعامل پولستار، یک علاقه‌مند به خودرو است. او تلاش کرد تا Polestar 2 پایه را به جای دیفرانسیل جلو در عقب بسازد، و او در حال تولید خودروهای Polestar 5 GT چهار در و Polestar 6 رودستر است. Ingenlath همچنین به تبدیل نسخه محدود BST 270 و نسخه 230 Polestar 2 به واقعیت کمک کرد. در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک، Ingenlath تایید کرد موتور 1 که نسخه های BST بیشتری در راه است.

او هنوز جدول زمانی یا جزئیاتی را ارائه نکرده است، اما ماشین‌های نسخه قبلی BST به ما ایده می‌دهند که انتظار چه چیزی را داشته باشیم. اساساً سیستم تعلیق پایین‌تر، سفت‌تر، لاستیک‌های چسبنده‌تر و تغییرات ظاهری زیادی برای ارتباط با افزایش عملکرد خودرو. هر دو نسخه BST Polestar 2 دارای قدرت 476 اسب بخاری با سدان دو موتوره معمولی بودند، اما با فنرهای سفت تر، ارتفاع سواری کمتر، دمپرهای Ohlins منحصر به فرد، چرخ های منحصر به فرد و مشخصات سفارشی لاستیک پیرلی همراه شدند. Polestar 270 نمونه از BST 270 و – درست حدس زدید – 230 نمونه از BST 230 را ساخت. بدیهی است که آنها به اندازه کافی برای ادامه پروژه مورد استقبال قرار گرفتند.

در حالی که پولستار 3 و 4 با تاخیر مواجه شدند، اینگنلات می گوید پیشرفت در سدان 5 خوب است. او گوشی خود را بیرون می‌آورد تا تصاویری را که در اینستاگرام از خودروهای پیش‌تولید در خط مونتاژ می‌چرخد، به ما نشان دهد.

ما همچنین در مورد کاهش فروش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده پرسیدیم و او دیدگاه جالبی در مورد این وضعیت داشت. او فکر نمی کند که مردم با ماشین های برقی ترش کنند. او می‌گوید: «این فقط دوره‌ای در زمان اقتصادی است که البته مردم در تصمیم‌گیری برای خرید محتاط‌تر هستند. “این به نرخ بهره مربوط می شود، به روانشناسی مربوط می شود، و عیسی مسیح، دنیا در مکان آسانی نیست… برای اولین بار، خودروهای برقی [have] چرخه اقتصادی را تجربه کرد.»

همچنین این واقعیت وجود دارد که Polestar اهداف متفاوتی نسبت به سایر سازندگان EV دارد. اینگنلات می‌گوید: «بپذیریم، ما برای میلیونی که تسلا می‌خواهد بفروشد، پیشنهاد نمی‌کنیم، ما در رقابت با BYD نیستیم. ما در رقابت با شرکت هایی مانند BMW، پورشه و مرسدس بنز هستیم. او همچنین استدلال می‌کند که رقابت Polestar فراتر از خودروهای برقی است – برای مثال یک Polestar 3 باید کسی را از BMW X5 وسوسه کند، نه فقط یک iX.

با توجه به اینکه تحویل Polestar 3 از تابستان امسال آغاز می شود و تحویل Polestar 4 برای سه ماهه چهارم برنامه ریزی شده است، این سال بزرگی برای این برند در ایالات متحده است. خوشبختانه، هر دو مدل ارزان‌تر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد، هستند، چیزی که Ingenlath آن را به‌خاطر باقی‌مانده‌های قوی برای Polestar 2 می‌داند. امیدواریم که موفق شود و مدل‌های عملکردی بیشتری به دست آوریم.





منبع