تیزر ویدیویی BMW XM تایید می کند که در 27 سپتامبر عرضه می شود

ویدئوی تیزر نگاهی دیگر به طرح کلی جلوپنجره روشن XM، چراغ‌های روشنایی و چراغ‌های جلوی جداگانه ارائه می‌دهد. همه نشانه‌ها نشان می‌دهند که ظاهر خودروی تولیدی بسیار شبیه به کانسپت است، اما شکلی کمتر تراشه دار دارد.

تیم M می خواهد که این کراس اوور هندلینگ شبیه خودروهای اسپرت داشته باشد. دارای میله های ضد غلت فعال و فرمان تا 2.5 درجه چرخ عقب است. خریداران می توانند چرخ هایی به اندازه 23 اینچ تهیه کنند.



منبع

طبق گزارش ها، تولید XM در ماه دسامبر در کارخانه BMW در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی آغاز می شود. فروش در سال 2023 آغاز می شود. حداقل در اروپا، قیمت پایه طبق گزارشات بین 110000 تا 120000 یورو است.

در حالی که ما ایده نسبتاً روشنی در مورد استایل بیرونی XM داریم، فضای داخلی بیشتر یک رمز و راز است. تصاویر آن در زیر استتار نشان می دهد که صفحه نمایش هایی برای سازها و سرگرمی های اطلاعاتی وجود دارد. داشبورد و کنسول وسط دارای روکش چرمی هستند.

در تیزر جدیدی از BMW XM، این برند تایید می کند که کراس اوور پرفورمنس آینده در 27 سپتامبر در ساعت 18:01 به وقت EDT عرضه می شود. ویدیوی همراه همچنین فرصت کوتاهی برای شنیدن دور خودرو فراهم می کند.

ما قبلاً می دانیم که قدرت از یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 با پلاگین هیبریدی تامین می شود. 644 اسب بخار (485 کیلووات) و 650 پوند فوت (884 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این راه‌اندازی در تست EPA محدوده رانندگی الکتریکی تخمینی 30 مایل (48 کیلومتر) را ارائه می‌کند. موتور از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تولید شده توسط ZF کار می کند. این مدل ظاهراً XM 50e نام دارد.