جزئیات آئودی S1 هونیترون کن بلاک قبل از معرفی Electrikhana


Gymkhana بعدی کن بلاک – به نام Electrikhana برای آئودی S1 برقی که او هدایت می کند – در 25 اکتبر عرضه می شود. یک ویدیوی جدید از کانال یوتیوب TheHoonigans اولین نگاه ما به تیزر این رویداد را به ما نشان می دهد، اما همچنین یک شیرجه عمیق به این رویداد ارائه می کند. ماشین مسابقه ای آئودی سفارشی.

این خودرو که رسما آئودی S1 E-Tron کواترو هونیترون نامیده می شود، شبیه هیچ آئودی دیگری نیست. این خودروساز چهار هفته طول کشید تا این طراحی را توسعه دهد و شش ماه طول کشید تا آن را به واقعیت تبدیل کند. برای مقایسه، طراحی و ساخت Hoonicorn Mustang دو سال طول کشید.

EV سفارشی دارای چهار بسته باتری از آئودی Q7 و پیکربندی دو موتوره – یک موتور برای هر محور است که به آن قابلیت تمام چرخ متحرک را می دهد. آئودی موتورها را از فرمول E تهیه کرد. رفتن از خودرویی با موتور احتراق داخلی به خودرویی با موتورهای الکتریکی تغییری برای بلاک بود. فقدان گیربکس و پدال سوم نحوه کنترل ماشین را تغییر داد و اغلب برای تعدیل نیرو در وسایل نقلیه ICE به کلاچ تکیه می کرد. این در آئودی الکتریکی امکان‌پذیر نیست، اما گشتاور فوری موجود خودرو، احتمالات جدیدی را ارائه می‌کند که هفته آینده شاهد آن خواهیم بود و ایده‌های آینده را آغاز کرد.

جزئیات خاص پیشرانه، از جمله ارقام رسمی خروجی خودرو، همچنان یک راز باقی مانده است. با این حال، ما می دانیم که Hoonitron در طول فیلمبرداری بیش از 100 لاستیک را جوید که بیش از دو برابر مقدار معمول است.

در داخل، بلوک در کابین نشسته و پاهایش را بالا آورده است – شبیه به یک راننده ماشین مسابقه فرمول 1. این یکی از عجیب ترین موقعیت هایی بود که بلاک تا به حال تجربه کرده بود. این خودرو دارای دو سیستم خنک کننده است. یکی برای عملکرد عادی استفاده می شود، در حالی که دیگری در هنگام شارژ کمک می کند، که برای فیلمبرداری نگران کننده بود. خدمه نمی خواستند ساعت های گرانبها را در انتظار شارژ مجدد ماشین هدر دهند.

آئودی S1 E-Tron Quattro Hoonitron را از ابتدا طراحی کرد و طراحی خود را از مسابقه نمادین Sport Quattro S1 Pikes Peak الهام گرفت. زمانی که سه شنبه آینده ویدیوی Block’s Electrikhana منتشر شود، به زودی آن را در عمل خواهیم دید. برای دیدن تمام اکشن ها حتماً هماهنگ کنید.



منبع