خرید دیزل ژنراتور لیست قیمت دیزل ژنراتور

با افزایش قیمت فولاد در بازار، قیمت دستگاه‌های مولد برق نیز رو به افزایش است، همچنین در برخی نقاط، که تامین برق شهری کم است و با محدودیت برق مواجه شده‌اند، افزایش قیمت دیزل ژنراتور به دلیل تقاضای بالا طبیعی است. البته قیمت دیزل ژنراتور با توجه به اینکه قیمت خرید قطعات بازار در نوسان است، مدام به روز می شود. [newline]به عنوان مثال، قیمت آهن و فولاد به دلیل تولید محدود و تعطیلی کارخانه فولاد افزایش می‌یابد و قیمت برخی از قطعات نیز به دلیل بهبود افزایش می‌یابد. علاوه بر این، مجموعه دیزل ژنراتور از قطعات بسیاری تشکیل شده است و خط تولید آن پیچیده است، بنابراین هزینه ساخت کل دستگاه بالا است. موتور در دیزل ژنراتور باید بسیار دقیق انتخاب شود، زیرا توان مکانیکی که یک موتور تحویل می دهد می تواند توان الکتریکی خروجی ژنراتور ما را مشخص کند و به این وسیله قدرت الکتریکی ما برای استفاده از دیزل ژنراتور بدست می آید. در انتخاب موتور دیزل ژنراتور موارد دیگری مانند میزان صدای تولیدی ژنراتور و میزان حجم محفظه سوخت نیز مهم هستند که باید به آن ها توجه نمود. سپس هر قسمت از دیزل ژنراتور دست دوم که به نظر می رسد مشکل دارد باید جایگزین شود.

  • دیزل ژنراتور ها ابعاد مختلفی دارند که این ابعاد توسط توان ظاهری آن ها مشخص می شود.
  • میزان مصرف ژنراتورهای گازسوز به صورت تقریبی در هر 30 کاوا 10 متر مکعب بر ساعت می باشد که برای بزرگترین ژنراتور خانگی نهایتا 55 کاوا می توان روشن کرد و چنانچه توان بیشتری نیاز باشد می بایست گاز صنعتی استفاده کرد.
  • میزان ضد یخ استفاده شده در موتور دیزل ژنراتور هرگز نباید از ۵۰% بیشتر گردد.
  • این نوع ژنراتور ها برای اهداف مختلف طراحی، تولید و خریداری می شوند.
  • در نظر گرفتن این پارامتر ها ما را به سوی انتخاب یک ژنراتور دیزلی قیمت دیزل ژنراتور هدایت می کند.

آنها را می توان هم برای منبع تغذیه پشتیبان و هم برای منبع تغذیه اصلی خریداری کرد. بسیاری از دیزل ژنراتورها برای کار مداوم طراحی شده اند، به عنوان مثال، در یک ساختمان مسکونی، در یک خانه روستایی یا در تولید. آنها بالاترین توان خروجی را دارند که می تواند به 350 – 400 کیلو وات برسد.

از طریق سیستم تعریف شده توزیع بار ، می توان بار را بین ژنراتورهای سنکرون شده تقسیم کرد. سنکرون سازی دیزل ژنراتور بار با استفاده از کنترل سرعت توسط فرکانس ژنراتور کنترل میشود. تا هم دیزل ژنراتور آسیب نبیند هم شاسی روی زمین حرکت نکند و هم ادوات نصب شده روی شاسی از جمله تابلو برق و گرمکن از لرزش و آسیب در امان باشند.

خدمات و کسب و کار

سایلنسر اگزوز جهت خفه کردن صدای خروجی دود مورد استفاده قرار میگیرد که با توجه به دو جداره بودن و و ایجاد شکست در مسیر خروجی دود صدا را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین برای درخواست قیمت ژنراتور با مشخصات درخواستی خود با ما در ارتباط باشید. کانوپی های سایلنت را باید حتما افراد متخصص طراحی و اجرا کنند در غیر این صورت چنانچه موتور و ژنراتور روشن شوند دچار خفگی و نرسیدن هوا می شود و گاهی گرم شدن بیش از حد موتور موجب واشر زدن موتور می شود. این کار موجب گرفتن تا sixty five الی 70 درصد صدای ناشی از کارکردن موتور می شود.

منظور از دیزل ژنراتور کوپله فابریک چیست؟

ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است که در محفظه روکشی قرار گرفته است. این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی و در نتیجه تولید برق می گردد. لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

نوع رنگ قطعات فلزی شامل شاسی، فریم تابلو، کوپله دیزل ژنراتور (استفاده از رنگپودریالکترواستاتیک یا رنگهای متفرقه) . هدف اصلی جاوید اطلس مانا صنعت (جامکو صنعت) تامین و خدمت‌رسانی به صنایع جمهوری اسلامی ایران و توسعه زیر ساختی صنایع کشور می باشد و با جلب رضایت مشتریان خود، به این مهم دست یافته است. تامین برق موقت کارخانجات ، هتل ها ، بیمارستانها ، صنایع ، مجتمع های مسکونی – پروژه های عمرانی دور از مرکز-CHP و مولد های تولید همزمان برق و آبگرم و بخار را از ما بخواهید تا از کیفیت برتر بهره مند شوید. برد کنترل دیاکو مدل DKG207 چیست ؟ برد کنترل دیاکو برد کنترل دیاکو مدل DKG207 کنترل موتور تامین حفاظت های ژنراتور نمایش هشدارها و آلارم ها اندازه گیری دمای خنک … تابلو برق امرجنسی و پارالل با توجه به خواسته و نیاز مشتری ساخته خواهد شد و هزینه جداگانه درقبال آن باید پرداخت کند.

راه اندازی خط تولید شوینده های اسیدی

خرید دیزل ژنراتور لیست قیمت دیزل ژنراتور