رندرهای BMW X5 M طراحی مجدد کراس اوور اسپرت، جلوپنجره زاویه ای را به تصویر می کشد

با توجه به اینکه این مدل در وسط چرخه به‌روزرسانی می‌شود، مشتریان نباید انتظار تغییر قابل توجهی در پیشرانه داشته باشند. مدل فعلی 4.4 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو به قدرت X5 M ادامه خواهد داد. در مدل فعلی 617 اسب بخار (460 کیلووات) قدرت تولید می کند که برای نسخه اصلاح شده تغییر زیادی نخواهد داشت.

بی‌ام‌و X5 M تحت بازطراحی کامل قرار نگرفته است، اما این کراس اوور مانند بقیه مدل‌های خط تولید به‌روزرسانی می‌شود. عکس‌های جاسوسی اخیر این مدل با کارایی بالا را با پوشش کمتر استتار و نمایاندن قسمتی از جلوپنجره به تصویر کشیده است. یک جفت رندر غیررسمی از Kolesa.ru با برداشتن استتار یک گام فراتر می رود تا تصور کنید که این مدل در زمان عرضه چه شکلی خواهد بود.

ب ام و هیچ اشاره ای درباره زمان عرضه X5 M جدید نداده است. این خودروساز نسخه بازسازی شده X5 معمولی را که اغلب چندین ماه قبل از نسخه M شکسته می شود، معرفی نکرده است. در نیمه آخر سال 2022، زمانی که امیدواریم BMW بتواند هر دو را فاش کند، منتظر اطلاعات بیشتر باشید. X5 و X5 M باید سال آینده به فروش برسند.



منبع

ما چیز زیادی از قسمت عقب X5 M را مشاهده نکرده‌ایم و رندرها نیز تغییرات زیادی را نشان نمی‌دهند. این کراس اوور دارای چراغ‌های عقب با شکل اصلاح‌شده و گرافیک داخلی جدید است که در بالای سپر و دیفیوزر پایینی بهینه‌سازی شده قرار گرفته‌اند. رندر همچنین نوک اگزوزهای چهارگانه بزرگ مدل را به تصویر می کشد که از پشت بیرون آمده اند.

رندرها یک کراس اوور اسپرت با طراحی جلوپنجره جدید و زاویه دار را به تصویر می کشند. نوارهای افقی آن را نصف می کنند. چراغ های جلوی نازک زیر لبه جلویی کاپوت قرار گرفته اند و به ظاهر تهاجمی آن می افزایند. استتار روی خودروی آزمایشی تعیین استایل نهایی را دشوار می‌کند، اما رندرها پیش‌نمایش کراس اوور را نشان می‌دهند که دارای دهانه قابل توجهی در پایین سپر است که توسط دریچه‌های زاویه‌دار احاطه شده است.

ما فضای داخلی کراس اوور را ندیده ایم و رندرها آن را نشان نمی دهند. با این حال، X5 و X5 M می‌توانند سایر به‌روزرسانی‌های اخیر BMW را دنبال کنند و جدیدترین سیستم سرگرمی iDrive8 این برند را دریافت کنند. این به روز رسانی می تواند به طور اساسی طرح داخلی را اصلاح کند تا صفحه نمایش بزرگ روی داشبورد سیستم را که مستلزم طراحی مجدد داشبورد است، در بر بگیرد.