رندر VW Tiguan 2024 بعد از آخرین عکس های جاسوسی گرفته می شود

ما به شما یادآوری می‌کنیم که خودروی آزمایشی برای پنهان کردن نوار نوری که در رندر مجاور اجرا می‌شود، نوار همرنگ بدنه روی درب عقب چسبانده شده بود. امیدواریم فولکس‌واگن از شر اگزوزهای تقلبی وحشتناک نمونه اولیه خلاص شود که سایر مدل‌ها را در تاریخ اخیر آزار داده است. رندر تیگوان 2024 را با درییر صاف با پنهان کردن نوک اگزوز زیر سپر به تصویر می کشد.

تیگوان که در ابتدا در سال 2007 عرضه شد، یک گاو پول نقد واقعی برای فولکس واگن بوده است و در حال حاضر برای نسل سومی آماده می شود که انتظار می رود اواخر سال 2023 وارد بازار شود. مدل محبوب بخش C وارد مرحله بعدی توسعه شده است. بر اساس آن عکس های جاسوسی، یک هنرمند مستقل به صورت حدس و گمان مدل بازسازی شده را ارائه کرده است.

در تلاش برای جدا کردن دیجیتالی استتار، این هنرمند تیگوان 2024 را با ترکیبی از نشانه‌های Golf و ID.4 در نظر گرفت که ظاهراً در نمونه اولیه قابل توجه بود. به نظر می رسد که مدل نسل بعدی به طور قابل توجهی بزرگتر از خودروی فعلی است و تصور یک Touareg کمی کوچکتر را به شما می دهد. همچنین به نظر می رسید که نسبت به کراس اوور امروزی جعبه ای کمتری داشته باشد در حالی که دارای نمای جلویی کاملاً بازطراحی شده است.

احتمالاً آخرین نسلی که با موتورهای احتراقی عرضه می شود، مدل اصلاح شده از تمیزترین ICE های گروه فولکس واگن تا به امروز استفاده خواهد کرد. منطق به ما می گوید که اینها برای مطابقت با مقررات یورو 7 طراحی شده اند که انتظار می رود در چند سال آینده اجرایی شوند. این احتمال وجود دارد که نسخه eHybrid بهینه سازی شود تا مایل های الکتریکی بیشتری را باز کند و ما امیدواریم که نسخه R با عملکرد بالا دیگری وجود داشته باشد. با توجه به ارزشش، تیگوان مخصوص ایالات متحده قبلا تایید شده است که قدرت بیشتری دریافت می کند، اگرچه پسوند “R” را دریافت نخواهد کرد.

رندر VW Tiguan 2024

فضای داخلی در این مرحله کمی مرموز است، اگرچه تصاویر جاسوسی اخیر ما نشان داد که تیگوان 2024 دارای تنظیماتی شبیه ID.4 با یک دسته ابزار دیجیتال کوچک و صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی است که از داشبورد بیرون زده است. زمان نشان خواهد داد که آیا فولکس‌واگن بار دیگر نسخه‌های دو و سه ردیفه را برنامه‌ریزی می‌کند، اما این جهش در اندازه قابل درک است زیرا برند ولفسبورگ مدل‌های T-Cross، Taigo، Taos و T-Roc را به عنوان محصولات کوچک‌تر ارائه می‌کند.



منبع