ریچارد هاموند می خواهد ماشین های خسته کننده احتراقی را بکشد

این در واقع یک ایده نمایش جدید است Drivetribe تیم سخت تلاش کرده است تا آن را به “بزرگترین پروژه ای که تا به حال فیلمبرداری کرده ایم” تبدیل کند. این ایده حول این واقعیت است که خودروهای احتراقی به آرامی در حال نابودی هستند و این سیاره باید تنها بهترین نمونه‌های تولیدکنندگان را ذخیره کند. ما نمی دانیم معیارهای هاموند دقیقاً چیست، اما او می گوید برخی از وسایل نقلیه شایسته زندگی برای نسل های بعدی هستند در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. او انتخاب طبیعی را با این جمله آغاز می کند: «Mk1 Escort؟ آره. اسکورت Mk4؟ نه.»

چه بخواهیم چه نخواهی، صنعت خودرو در حال تغییر است. به نظر می رسد روزهای موتور احتراق داخلی به شماره افتاده است و ما کمی بیشتر از یک دهه فرصت داریم تا به این تغییر عادت کنیم. البته، این واقعیت که هیچ خودروی جدیدی با موتور احتراقی در اواسط دهه 2030 فروخته نخواهد شد، به این معنی نیست که در آینده هیچ وسیله نقلیه ای با ICE قدیمی در جاده ها وجود نخواهد داشت.

با این حال، تعداد آنها شروع به کاهش چشمگیری خواهد کرد و احتمالاً اولین کسانی که می میرند کسل کننده ترین و بی روح ترین آنها خواهند بود. سابق تخت گاز میزبان ریچارد هاموند اکنون روند کشتن خودروهایی را که به آنها نیاز نداریم آغاز کرده است و دو قربانی اول در جدیدترین ویدیوی او برای Drivetribe کانال

مثال‌های بیشتری در ادامه می‌آیند و به دلایل نامعلوم، انتخاب هاموند را بسیار دقیق و صادقانه می‌یابیم. ببینید، در حالی که هیچ ایرادی در پژو 207 وجود ندارد – این یک ماشین معمولی کوچک خوب بود – مطمئناً جذابیتی که پژو 205 داشت را ندارد. و در دنیای هاموند، این بدان معناست که باید بمیرد و فضا را برای خودروهای هیجان انگیزتر برای زنده ماندن ایجاد کند. «کرایسلر کراس فایر؟ نه، تحت هیچ شرایطی.»

با این مقدمه بزرگ، وقت آن است که چند کلمه در مورد این ویدیوی جدید بگوییم در حقیقت در باره. هاموند می خواهد در قسمت اول سری جدید به ماشین هایی که دیگر لیاقت زندگی کردن را ندارند زندگی جدیدی ببخشد و آنها را به … لوازم و تجهیزات باغ تبدیل کند. بله شما آن را درست خواندید. این به همان اندازه که به نظر می رسد عجیب است، اما اگر حدود 50 دقیقه برای گذراندن با هاموند و تعدادی مکانیک با استعداد دارید، قطعاً این ویدیو ارزش توجه شما را دارد.



منبع