سیاه ترین پورشه 911 جهان غیرواقعی و گمراه کننده به نظر می رسد

BMW X6 در Vantablack با این حال، قبل از کویو اورینت، BMW اولین کسی بود که تیره ترین مشکی را به نام Vantablack معرفی کرد. رنگ Vantablack 99.96 درصد از نور مرئی را جذب می کند و به طور موثر آن را تبدیل می کند سیاه ترین رنگ سیاه وجود دارد این رنگ در بخش های هوافضا و دفاعی کاربرد عملی دارد که باعث می شود در دسترس عموم نباشد.

Vantablack در BMW X6 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش گذاشته شد، اما این ایده در واقع با سازنده Vantablack Surrey Nano Systems و آژانس خلاق Levitation 29 برای پنهان کردن جزئیات بدنه X6 2020 قبل از معرفی آن در فرانکفورت شکل گرفت.



منبع

رنگ Musou Black یکی از سیاه‌ترین رنگ‌های اکریلیک مبتنی بر آب در جهان است. در ویدیوی تعبیه شده در بالا، یک پورشه 911 با رنگ Musou Black، توسط Pit One با کمک Koyo Orient رنگ آمیزی شده است.

رنگ Musou Black 0.6 درصد نور را منعکس می کند (و بقیه را جذب می کند) که رنگ مشکی اوبر را توضیح می دهد. به این ترتیب، ماشین را از جزئیات و چین‌هایش خالی می‌کند و تقریباً کوپه را به یک چهره دو بعدی یا یک سایه تبدیل می‌کند. صادقانه بگویم، این نگران کننده است و غیر واقعی به نظر می رسد و احتمالاً رانندگی با این خودرو در شب ایده خوبی نیست.