شناسه فولکس واگن Xtreme Concept به عنوان آفرود برقی AWD معرفی شد



منبع حدود یک ماه پیش فولکس واگن از ID.4 2023 با قیمت پایه 38790 دلار برای مدل پایه جدید رونمایی کرد. این شرکت آلمانی اکنون در حال بررسی کارهایی است که این کراس اوور برقی می تواند در جاده های آسفالت شده با برخی تغییرات انجام دهد. با شناسه کانسپت Xtreme که امروز در لوکارنو رونمایی شد، فولکس‌واگن احتمالاً به‌روزرسانی‌های کارخانه و لوازم جانبی را پیش‌نمایش می‌کند که امیدواریم به زودی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

10 عکس ها

شناسه فولکس واگن  xtreme

فولکس واگن می‌گوید این خودرو بر اساس یک خودروی آزمایشی ID.4 ساخته شده است که به آنچه در گالری پیوست می‌بینید تبدیل شده و بسته باتری اصلی را حفظ کرده است. مسئول این پروژه آندریاس ریکورث از بخش توسعه فولکس واگن بود. «ساخته شده توسط علاقه مندان در فولکس واگن برای ID. علاقه مندان،” این مفهوم در حال حاضر برای دریافت نسخه تولیدی برنامه ریزی نشده است.

این دستگاه مبتنی بر ID.4 GTX است که به این معنی است که دارای سیستم چهار چرخ محرک است و تغییرات نرم افزاری اوج قدرت را با 87 اسب بخار (65 کیلووات) به 382 اسب بخار (285 کیلووات) افزایش می دهد. این کانسپت بر روی چرخ‌های آفرود ۱۸ اینچی آماده رالی سوار می‌شود و در مقایسه با تولید ID.4 GTX از سطح زمین بالاتر است. یک میله تصادف اضافی و یک سپر جلوی اصلاح‌شده، نمای جلویی قوی‌تری ایجاد می‌کند، در حالی که گلگیرهای جلو 50 میلی‌متری عریض‌تر ظاهر آفرود را تکمیل می‌کنند.