فراری SF90 استرادیل در مسابقه درگ به سبک خیابانی با نیسان GT-R روبرو می شود


کار بزرگی است، فقط یک ویدیوی مسابقه درگ دیگر با دو ابرخودرو، درست است؟ بله، در مورد این کلیپ جدید اینطور نیست چرخ ها کانال یوتیوب. همانطور که اغلب از این یوتیوبر می بینیم، اکشن در Mission Raceway Park در نزدیکی ونکوور اتفاق می افتد. اما شما چراغ های صحنه، چراغ های سبز، چراغ های زمان بندی یا هر چراغ برای این اجرا یعنی برای چراغ های ماشین ها صرفه جویی کنید.

در این ویدیو دو ابرخودروی بسیار سریع به چشم می خورد. در مسیر دور شاهد حضور بی‌گمان فراری SF90 Stradale هستیم که در رنگ زرد فوق‌العاده به نظر می‌رسد. ما هیچ اطلاعاتی در مورد این خودروی خاص نداریم، اما حتی در تریم خالص، در میان سریع‌ترین خودروهای تولیدی در جهان است. با 986 اسب بخار ترکیبی از 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو و موتورهای الکتریکی سه گانه خود، می تواند در حدود 2.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و گذرهای زیر 10 ثانیه از یک چهارم مایل را طی کند. ما این کار را در ویدیوهای قبلی دیده‌ایم، بنابراین هر وسیله نقلیه‌ای که در کنار Stradale قرار می‌گیرد با چالش سختی روبرو می‌شود.

در این مثال، رقیب یک نیسان GT-R است و ما حداقل چیزی در مورد آن می دانیم. Eason_gg9090 قابل مشاهده در شیشه عقب ما را به یک حساب اینستاگرام می برد که در آنجا می بینیم که مدل 2021 است که ظاهراً از سوخت E85 استفاده می کند. در توضیحات ویدیو، آن را با قدرت 600 اسب بخار ذکر کرده است که خروجی موجود برای تریم Nismo است. با این حال، حساب IG اشاره می کند FBO، مخفف رایج Full Bolt-On است، بنابراین ما مشکوک هستیم که سهام نیست. اگر راننده امیدوار است که فراری را حتی از راه دور به چالش بکشد، بهتر است به‌روزرسانی‌های جدی را انجام دهد.

اینجاست که همه چیز در مقایسه با ویدیوهای مسابقه درگ معمولی کمی به سمت جلو پیش می رود. ما نمی دانیم که آیا نقص فنی در پیست وجود داشته است یا اینکه یک رویداد خاص با مضمون خیابانی بوده است، اما هیچ یک از سیستم های زمان بندی استفاده نمی شود. ماشین‌ها به سمت درخت حرکت می‌کنند و با دست بالا می‌روند و یکی از کارکنان پیست آن‌ها را با قطره‌ای دست به راه می‌اندازد.

تا جایی که می توانید پیدا کنید قدیمی است، و صادقانه بگویم، هر دو راننده در واکنش کند هستند. به نظر می رسد هیچ یک از خودروها کنترل پرتاب را فعال نکرده باشند، و GT-R به ویژه از خط سرعت کند است. با این حال، به فراری مسابقه مناسبی را می دهد که در مسیر پایین حرکت می کند، همانطور که نت اگزوز فریاد آن نشان می دهد. با این حال، این کافی نیست، زیرا SF90 از خطی که به نظر می رسد مانند یک خودروی برتر است، عبور می کند.

تجزیه و تحلیل اعداد می تواند برای سنجش قدرت و عملکرد سرگرم کننده باشد. اما گاهی اوقات تماشای دو خودروی سریع که بدون چراغ یا آمار به دنبال آن هستند، خوب است.





منبع