فورد برانکو اسپورت 2023 با بسته آفرود الماس سیاه ارتقا یافته است

پکیج آفرود الماس مشکی فقط در سطوح تریم برونکو اسپورت Big Bend و Outer Banks 2023 موجود است. سفارشات هم اکنون در نمایندگی های فورد پذیرفته می شود.

2023 Ford Bronco Sport Diamond Black Diamond Package Off-Road نمای جلو زندگی در سایه فورد برانکو می تواند سخت باشد، اما شاسی بلند کوچکتر با نشان برانکو در دیربورن فراموش نمی شود. جدید برای سال 2023 – نفس عمیق – پکیج آفرود الماس مشکی اسپرت فورد برونکو است. و این فقط یک نام بسیار طولانی با مجموعه ای از برچسب ها نیست که آن را ناهموار نشان دهد.

دارندگان Bronco Sport می توانند با بسته جدید آفرود الماس سیاه خود کارهای بیشتری انجام دهند، یا هر تریم برونکو اسپرت مدل 2023 برای این موضوع. فورد تجربه Bronco Off-Roadeo را به روی همه دارندگان جدید Bronco Sport باز می کند، در حالی که قبلاً فقط تریم های منتخب Bronco Sport می توانستند شرکت کنند. تجربه Off-Roadeo شامل یک روز آفرود گسترده در مکان‌های مختلف است، با مربیانی که نکات ظریف رانندگی در خارج از جاده را به تصویر می‌کشند و در عین حال توانایی‌های وسایل نقلیه خود را به مالکان نشان می‌دهند.

برای ماجراجویانانی که می‌خواهند از Bronco Sport خود بهره بیشتری ببرند، ما تجربه مالکیت را با ارائه قابلیت‌های تریل بیشتر با بسته جدید آفرود الماس سیاه، به علاوه فرصتی گنجانده شده برای یادگیری آنچه که SUV آنها می‌تواند در Bronco Off- انجام دهد، افزایش می‌دهیم. Roadeo،» مارک گروبر، مدیر بازاریابی خودروهای علاقه مندان به فورد، گفت. “امروزه، نزدیک به 90 درصد از مشتریان Bronco Sport که در آفرودئو شرکت می‌کنند، احتمالاً دوباره به آفرود می‌روند، و 97 درصد از مشتریان در انجام این کار آگاه‌تر و مطمئن‌تر هستند و هدف ما برای ورود به طبیعت را بیشتر می‌کند.”

5 عکس ها

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. به هر حال یه جورایی